۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۸۸۸۹
معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش‌ و پرورش فارسان:

امسال توانستيم شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال را در عمل نشان دهيم

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان گفت: امسال توانستيم شعار اقتصاد مقاومتي_توليد و اشتغال را در تهيه ملزومات جشن تکليف و در عمل نشان دهيم.
امسال توانستيم شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال را در عمل نشان دهيم
به گزارش جهانبین نیوز سيد مرتضي ميراحمدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: جشن تکليف 900 دانش‌آموز دختر پايه سومي در سه بخش فارسان، جونقان و باباحيدر به‌صورت همزمان برگزار شد.

ميراحمدي در ادامه عنوان کرد هدف از برگزاري اين جشن آشنايي دانش آموزان با وظايف و تکاليف الهي، ترويج فرهنگ ديني و توسعه عفاف و حجاب است: امسال توانستيم شعار اقتصاد مقاومتي_توليد و اشتغال را در تهيه ملزومات جشن تکليف در عمل نشان دهيم و آن واگذاري اين کار به هنرستان‌ها و کانون‌هاي فرهنگي تربيتي بود که خوشبختانه به‌خوبي توانستند از عهده اين کار برآيند.

وي ضمن تقدير و تشکر از عوامل اجرايي اظهار داشت: اين جشن‌ها که در مصلي امام حسين (ع) فارسان، مسجد زينب کبرا (س) جونقان، و نمازخانه مدرسه ابتکار باباحيدر برگزار شد، دانش آموزان در ابتداي برنامه سرود جشن تکليف را به‌صورت هماهنگ و زيبا اجرا نمودند و در ادامه برنامه سوگندنامه جشن تکليف را باهم قرائت و نماز ظهر و عصر خود را به‌صورت جماعت باشکوه ادا نمودند.

ميراحمدي تصريح کرد: دانش آموزان با قرار گرفتن در سن تکليف بيش از گذشته با نقش نماز در زندگي به‌ويژه نماز جماعت آشنا مي‌شوند و بايد اين تعاليم را به‌طور عملي انجام دهند.

وي افزود: پدر، مادر و معلمان بايد در اين شرايط بيشتر از قبل در کنار فرزندان و دانش آموزان بوده و بدانند فرزندان ما با رسيدن به سن تکليف وارد مرحله جديدي از زندگي شده‌اند که زندگي و اخلاق شخصي آنان با قبل از تکليف متفاوت است.

ميراحمدي گفت: جشن تکليف يک اقدام گروهي براي دانش آموزان است که به آنان يادآور مي‌شويم که اين آيين معنوي بهترين جشن زندگي آن‌ها را تشکيل مي‌دهد و بايد با برگزاري جشن تکليف، ذکر و نام خدا را در دستور قرار دهند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۴۶

5 Jan 2020