۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۵۹۰۹
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) خبر داد

تعمیم اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به سایر استان‌ها با هدف محرومیت‌زدایی

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع محرومیت در همه استان‌ها یادآور شد: از همین رو اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا به سایر استان‌ها نیز تعمیم داده شد.
تعمیم اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به سایر استان‌ها با هدف محرومیت‌زدایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ رجبی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه پروژه‌های اجرا شده از سوی این قرارگاه تنها برای مردم بوده است اظهار کرد: ازجمله برنامه‌های مهم قرارگاه خاتم‌الانبیا در بحث محرومیت‌زدایی رفع محرومیت از ۹ استان مرزی کشور است و اقدامان خوبی برای تحقق هدف محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع محرومیت در همه استان‌ها یادآور شد: از همین رو اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به سایر استان‌ها نیز تعمیم داده شد.

رجبی به بازسازی ۲۵ روستا در کردستان و برخی از روستاها در کرمان و سایر استان‌ها توسط این قرارگاه خاطرنشان کرد: در بحث پروژه‌های اجرا شده بحث ظرفیت‌های بومی مطرح بوده و بسیاری از مردم از پروژه‌های آغاز شده بهرمند شده‌اند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی باید در چهار حوزه فرهنگی، اقتصاد و اشتغال‌زایی، تعلیم و تربیت و زیربنایی و عمران باید در استان‌ها ورود پیدا کند ادامه داد: به همین منظور اولویت‌های هر استانی را مسئولان ارشد استانی ازجمله استاندار و فرمانده سپاه مشخص کرده و معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۶:۴۱

8 Feb 2020