۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۹۲۳۹

مخالفت استاندار چهارمحال و بختياري با افزايش قيمت کالاها

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به افزايش قيمت برخي کالاها، گفت: با افزايش قيمت کالاها مخالف هستم زيرا بايد تمام جوانب امر انديشيده شود.
مخالفت استاندار چهارمحال و بختياري با افزايش قيمت کالاها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري روز گذشته در کميسيون تنظيم بازار استان اظهار کرد: از آنجا که بازاريان براي تامين، عرضه و توزيع اقلام بين مردم متحمل هزينه مي شوند، شايسته است به حقوق اين قشر نيز توجه شود.

وي توصيه کرد، تا زماني که اجناس و کالاهاي اساسي بخصوص ارزاق عمومي در شبکه توزيع به فراواني وجود دارد از داير کردن مکان هاي عرضه مستقيم خودداري شود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با افزايش قيمت کالاها مخالف هستم زيرا بايد تمام جوانب امر انديشيده شود، وقتي کالايي گران مي‌شود بايد بررسي شود تا در ماه‌هاي ديگر با مشکلاتي از اين دست مواجه نشويم.

عباسي تاکيد کرد: البته به منظور کنترل بازار بايد بازرسي ها نسبت به گذشته تشديد شود تا دليل افزايش غيرموجه قيمت ها شناسايي و با خاطيان برخورد شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه اقدام رئيس جمهوري آمريکا در خروج از برجام را فرصتي براي رجعت به اقتصاد داخلي و ايجاد انسجام ملي عليه آمريکا و متحدان غير قابل اعتمادش خواند.

عباسي اظهار کرد: هر چند توليد برخي کالاها ارتباطي با اقدام دولت آمريکا نخواهد داشت اما زمينه را براي استفاده برخي سودجويان به منظور افزايش قيمت ها در پي دارد.

وي افزود: براين اساس ضروري است که با کنترل بازار و تشديد فعاليت ها مبني بر تامين و توزيع کالا و اقلام مورد نياز مردم بر پايه قيمت تمام شده توليد از تزريق ياس و نااميدي بيشتر در جامعه جلوگيري شود.

عباسي با اشاره به فراررسيدن ماه مبارک رمضان، اطلاع رساني دقيق درباره مقدار ، قيمت و مکان عرضه کالاهاي اساسي اين ايام توسط مسئولان کميسيون تنظيم بازار را ضروري دانست و بر آن تاکيد کرد.

وي با انتقاد از ارائه اطلاعات ضد و نقيض درباره چگونگي توزيع کالاهاي مورد نياز در بازار، از مسئولان خواست نسبت به رصد بازار کوشاتر از گذشته باشند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۱:۱۸

5 Jan 2020