۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۰۱۹۲
همزمان با ششمين روز از گراميداشت هفته دولت

20 پروژه شهرستان اردل با حضور استاندار افتتاح و کلنگ زني مي شود

فرماندار شهرستان اردل گفت: همزمان با ششمين روز از هفته دولت، 20 پروژه عمراني و طرح اقتصادي شهرستان اردل با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مديران استاني و مسئولين شهرستاني افتتاح و کلنگ زني مي شود.
20 پروژه شهرستان اردل با حضور استاندار افتتاح و کلنگ زني مي شود
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبريک عيد غدير خم و هفته دولت و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر گفت: هفته دولت هر سال يادآور شهادت مظلومانه جمعي از ياران با وفاي نظام و انقلاب اسلامي و در راس آنان شهداي گرانقدر، رجايي و باهنر است، دولتمرداني که با ايمان، عقلانيت، عشق، ساده زيستي و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه براي هميشه تاريخ، الگوي راستين و اسوه خدمتگزاري بي منت به مردم فهيم و ايثارگر ميهن اسلامي شدند.

کياني افزود: در ايام هفته دولت همه مسئولان بايد خدمات نظام و دولت را براي مردم تشريح و از اين فرصت به نحو مطلوب استفاده نمايند.

وي اظهار کرد: افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي عمراني از مهم ترين برنامه هاي دولت در شهرستان است که فردا چهارشنبه همزمان با ششمين روز از هفته دولت، با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مديران استاني و مسئولين شهرستاني انجام مي گيرد.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه ۱۴ پروژه قابل افتتاح و ۶ پروژه آماده کلنگ زني با اعتباري بالغ بر ۲۱ ميليارد و ۶۴۸ ميليون تومان در شهرستان اردل به مناسبت هفته دولت به بهره برداري مي رسد افزود: افتتاح و کلنگ زني اين پروژه ها در حوزه هاي کشاورزي و منابع طبيعي، خدمات، صنعت و معدن، عمران شهري و روستايي، بهداشت، ورزش، حمل و نقل، انرژي، آب و فاضلاب است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۰:۳۷

26 Dec 2019