۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۲۰۹۲
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

عده اي از نظر درک عوام تر از عوام هستند/در تحريم ها به اهداف بلند خود رسيديم

خطيب موقت نماز جمعه بروجن با تاکيد بر بر اين که عده اي در کشور از نظر درک حتي عوام تر از عوام هستند، گفت: در تحريم ها توانستيم به اهداف بلند خود دسترسي پيداکنيم؛ اگر همه چيز در اختيار داشتيم نمي توانستيم به اهداف خود برسيم.
عده اي از نظر درک عوام تر از عوام هستند/در تحريم ها به اهداف بلند خود رسيديم
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد محمد تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي، اظهار داشت: مذاکرات هسته اي که سه سال در حال پيگيري بود تنها ثابت کرد که آمريکا دروغ مي‌گويد و خلف وعده مي‌کند.

حجت الاسلام تقوي با بيان اين که آمريکاي بد عهد نه تنها تحريم ها را کاهش نداده بلکه افزايش نيز داده است، گفت: ايران در برجام تعهدات خود از قبيل آب سنگين اراک، فردو و ... تماما انجام داده است.

وي با تاکيد بر بر اين که عده اي در کشور از نظر درک حتي عوام تر از عوام هستند، افزود: آنها فکر مي کنند آمريکا منتظر نشسته تا مشکلات کشور ما را حل کند.

تقوي با بيان اين که در تحريم ها توانستيم به اهداف بلند خود دسترسي پيداکنيم، تصريح کرد: اگر همه چيز در اختيار داشتيم نمي توانستيم پيشرفت کنيم و به اهداف خود برسيم.

حجت الاسلام تقوي با تأکيد بر اينکه در برجام دروغ‌گويي و بدعهد بودن آمريکا ثابت شد، گفت: مذاکره با آمريکا مشکلي را حل نمي‌کند؛ مسئولان در دلشان اين نباشد که براي حل مشکلات بايد آمريکا را داشته باشيم.

وي با تاکيد بر اين که کساني که آمريکا را نمي‌ شناسند به برجام نگاه کنند، ادامه داد: در برجام شاهد هستيم که غربي ها به تعهدات خود عمل نمي کنند و براي همين است که نمي توان به آنها اعتماد کرد.

تقوي در ادامه با بيان اين که پيمان شکني جزء ذات و ماهيت آمريکايي هاست و در مساله برجام نيز اين مساله براي ملت ما روشن شده است، افزود: آمريکا هيچ گاه به فکر حل مشکل با ايران نيست؛ از ابتداي انقلاب نيز در موضع گيري هاي آنها اين مساله به خوبي مشخص بوده است.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن گفت: اگر در آمريکا مسجد بسازند بر بالاي گلدسته هاي آن الله اکبر بنويسند ما هيچ گاه شعار مرگ بر آمريکا را فراموش نخواهيم کرد.

حجت الاسلام تقوي در ادامه با اشاره به اين که برجام نمونه اي روشن از بد عهدي غربي هاست، گفت: اين بدعهدي آمريکا بارها از سوي مقام معظم رهبري گوشزد شده بود.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، افزود: مذاکره با آمريکا هيچ مشکلي از کشور را حل نمي کند و تنها به مشکلات کشور اضافه مي کند اما متاسفانه برخي ها متوجه اين قضيه نيستند و اصرار دارند که آمريکا مي تواند بسياري از مشکلات را برطرف کند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۶:۵۶

9 Jan 2020