۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۲۳۰۹۲
مدیر عامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افتتاح 13 طرح برق رسانی با اعتباری حدود 31 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری از افتتاح 13 طرح برق رسانی با اعتباری حدود 31 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
افتتاح 13 طرح برق رسانی با اعتباری حدود 31 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مدیر عامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۱۱ کیلو واتی در شهرکرد، برق رسانی به روستا های کسری و رباطک با شبکه هوایی، تامین برق روستاهای دشوار گذر رزگه، لپد، راکه و شرمک از طریق سلول های ثابت خورشیدی، برق رسانی به عشایر منطقه موگویی از طریق پکیج سیار، تامین روشنایی طرح های مسکن مهر در شهرهای بن، سامان و شهرکرد و پست های ۶۳ کیلو ولت در شهرهای شهرکرد و بن،پروژه هایی بودند که با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسیدند.

مهندس هاشمی گفت :برای اجرای این پروژه ها حدود ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود : نیروگاه ۱۱۰ کیلو وات فتوولتائیک ۱۱۱ کیلوواتی(پنل خورشیدی) که به منظور تامین نیروی برق مورد نیاز در ساختمان جدید شرکت توزیع نیروی برق استان ساخته شده است نیز به بهره برداری رسید.

هاشمی با تاکید بر اینکه اين نيروگاه، با توان توليد ۱۱۱ کيلووات در ساعت برق و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال ساخته شده است افزود : با هدف توسعه و فرهنگ سازی استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و همچنین کاهش اثرات زیست محیطی استفاده از سوختهای فسیلی و ضرورت کاهش تلفات و پیک سایی شبکه‌های توزیع نیروی برق، اقدام به نصب پنل‌های خورشیدی تولید برق نمودیم.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۳۲

29 Dec 2019