۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۹۵۹۲
بخشدار بخش مرکزی کیار:

نان گران شد اما کيفيت نان مطلوب نيست

شوراي آرد و نان کيار جهت بررسي کيفيت نان توليدي نانوايي هاي شهرستان کيار تشکيل جلسه داد.
نان گران شد اما کيفيت نان مطلوب نيست
به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار شوراي آرد و نان کيار ضمن بررسي کيفيت نان توليدي نانوايي هاي شهرستان کيار در مورد واحدهاي صنفي که استاندارد هاي لازم جهت پخت نان را رعايت نکنند تصميم گيري کرد.

در اين جلسه بخشدار مركزي شهرستان كيار نان پخت شده در برخي نانوايي هاي شهرها وروستاهاي بخش مركزي ناني را به صورت نمونه در جلسه مورد بررسي كيفي قرار دادو گفت: با توجه به بالا رفتن قيمت نان هنوز كيفيت پخت مطلوب نيست .

وي اظهار داشت: نبايد كيفيت پايين نان برخي‌ نانوايي‌ها را به تمام نانوايي‌ها بست داد.
شهبازي به بخشي از مشكلات در مراحل تهيه و توزيع نان سنتي در كشور اشاره كرد و افزود : مشكل نان سنتي در مرحله تهيه گندم به آرد است به طوري كه تهيه آرد براي پخت نان هاي سنتي تلفيقي از گندم هاي مختلف است و بايد با درجه كيفيت و مطلوب در اختيار نانوايي قرار گيرد.

وي اضافه كرد : يكي ديگر از مشكلات نان هاي سنتي قرار گرفتن در معرض شعله مستقيم است كه خطرناك بوده و ايجاد مسموميت خواهد كرد شعله مستقيم به نان باعث مي شود باقيمانده از سوخته هاي نان به آن بچسبد و در مدت زمان طولاني سلامتي افراد را به خطر مي اندازد.

شهبازي افزود: عوامل بسياري در كيفيت نان تاثير دارد كه با كمي دقت مي توان نان خوب و مناسب تحويل مردم داد.

سلطاني رئيس اداره ي صنعت معدن وتجارت شهرستان نيز گفت:مقرر شده هر نانوايي‌ كه كيفيت نان آن مناسب نباشد بدون اعمال جريمه در تذكر دوم،‌واحد صنفي پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/1010ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۷:۲۴

23 Jan 2020