۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۳۱۳۷۲
فرمانده سپاه استان در سفر به دهستان موگويي کوهرنگ

مسئولان خود را جاي مردم قرار دهند، بيکاري بيداد مي کند

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري از بيکاري و مشکلات مردم دهستان موگويي انتقاد کرد و از مسئولين استان خواست که با همه وجود مشکلات را درک کنند، خود را جاي مردم قرار دهند و شرايط مردم، بيکاري و ساير مسائل مختلفي که بيداد مي کند در نظر بگيرند.
مسئولان خود را جاي مردم قرار دهند، بيکاري بيداد مي کند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمد سليماني، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در سفر به دهستان موگويي و در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، از همه نهادها، ادارات و ارگان هاي استان خواست به وضيعت مردم دهستان موگويي رسيدگي کنند.

سردار سليماني با بيان اينکه امروز توفيق سفر به جايي را دارم که متبرک به بوي مقام ولايت، حضرت آقاست افزود: باتوجه به حضور ارزشمند مقام معظم رهبري که وقتي با مردم اين منطقه روبرو مي شويم از عشق به ولايت از علاقه به حضرت آقا صحبت مي کنند اين توفيق نصيب اينجانب و جمعي از دوستان شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در اين منطقه کارهايي صورت گرفته که جاي تقدير و تشکر دارد، بيان داشت: در مجموع اگر بخواهيم باتوجه به اينکه از نزديک مشاهده کرديم و بازديد ميداني که صورت گرفت، نسبت به زحمات اين مردم بررسي کنيم همانطور که در ديدار با مردم روستاهاي سرآقاسيد، خويه، سوه، صالح کوتاه، چين و چندين روستاي ديگر ديديم، مشکلات خاصي وجود دارد.

سردار سليماني با تقدير از حضور حجت الاسلام نکونام، نماينده محترم ولي فقيه در دهستان موگويي و تشکر از اقدامات ايشان، تاکيد کرد: استاندار بايد در منطقه حضور يابند و به مردم که ولي نعمت و صاحب اصلي نظام و انقلاب هستند توجه بيشتري شود.

وی افزود: حداقل امکاناتي که مردم نياز دارند ازجمله جاده که مشکل اساسي است و با توجه به وضعيت ماه هاي بوجود مي آيد که جاده ها بسته مي شوند، مي طلبد که سرعت بيشتري انجام دهند با توجه به اينکه در حال انجام کار هستند ولي باتوجه به شرايط جوي بايد اقدامات جدي تر و سريع تر انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: يکسري ادارات، نهادها و ارگان ها نياز است که حضور مستقيم داشته باشند که اولا در منطقه از نزديک با همه توان، ظرفيت ها را درک کنند و دوم ميداني وارد شوند و به مشکلات مردم که عزيزان انقلاب هستند رسيدگي ويژه کنند.

سردار سليماني بيان داشت: ما در حد و توانمان حضور پيدا کرده و يکسري مشکلات را بررسي کرديم و اقداماتي در اين رابطه وجود دارد که سرلوحه کار خودمان قرار دهيم که بتوانيم نسبت به قول و تعهدي که براي خودمان و مجموعه سپاه و بسيج ايجاد کرديم انشالله با همه توان جوابگو باشيم و در نهايت صداقت انجام وظيفه کنيم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از بيکاري و مشکلات مردم انتقاد کرد و از مسئولين استان خواست که با همه وجود مشکلات را درک کنند، خود را جاي آنها قرار دهند و شرايط مردم، بيکاري و ساير مسائل مختلفي که بيداد مي کند در نظر بگيرند و در رابطه با مشکلات مردم اقدامات عاجل و اساسي صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۱۷

25 Jan 2020