۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۲۰۳۹۲

در اين ميدان هتاکي آنچه موجب تعجب است سکوت مدعيان حقوق بشرست

امام جمعه فارسان گفت: در اين ميدان هتاکي آنچه موجب تعجب است سکوت مدعيان حقوق بشرست که غربي ها و نيز بزرگان و علماي مسيحي و ديگر اديان جهاني که اين پرده درسها را که آينده اي خطرناک براي خودشان خواهد داشت را محکوم نمي کنند.
در اين ميدان هتاکي آنچه موجب تعجب است سکوت مدعيان حقوق بشرست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه فارسان گفت: در تمام تاريخ بشري شاهد مي باشيم هر زمان که نور هدايت پيامبران و اولياي الهي خود را نشان داده و انسانهاي را به خود جذب مي کرده دشمنان کينه توز به صورت خفاش گونه با ابزارهاي تهمت و افترا و تکذيب و تمسخر به صحنه مي آمدند که نمونه هاي مختلف آن از زبان قرآن کريم در زمان پيامبران الهي در رابطه با آن بزرگواران فراوان نقل شده است.

وي افزود: هميشه در برابر انوار هدايت الهي تهمت و به سخريه گرفتن مطرح بوده است ولي ابزارهاي هر دوره اي فرق مي کرده که امروز با فيلم هاي هاليوودي و نمايش هاي غربي و کاريکاتورهاي صهيونيستي نه تنها مقدسات بلکه تزديک به دو ميليارد مسلمان را به بازي مي گيرند و به ديگر پيامبران الهي همچون موسي و عيسي و نوح و آدم ابوالبشر هم در فيلم ها و نمايش ها دردمنشان هتک حرمت و اتهام ها رواي دارند که زنگ خطري براي تمامي موحدان مي باشد.

وي تصريح کرد: در اين ميدان هتاکي آنچه موجب تعجب است سکوت مدعيان حقوق بشرست که غربي ها و نيز بزرگان و علماي مسيحي و ديگر اديان جهاني که اين پرده درسها را که آينده اي خطرناک براي خودشان خواهد داشت را محکوم نمي کنند.

خطيب جمعه فارسان در ادامه ضمن تبريک ميلاد امام حسن عسگري(ع) از حضور استاندار استان در شهرستان فارسان و نيز پيگيري هاي ايشان در رفع مشکلات مردم تقدير و تشکر کرد.

انتهای پیام/1020ج/ 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۱۴

29 Dec 2019