۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۵۳۴۲
اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

پافشاری بر آرمان ها سد مقاومی است در برابر تهدیدات دشمن

تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان تأکید کرد: پافشاری بر آرمان ها سد مقاومی است در برابر تهدیدات دشمن.
پافشاری بر آرمان ها سد مقاومی است در برابر تهدیدات دشمن
به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است:

روز ۱۳ آبان روزی است که در آن خورشید ولایت از سرزمین ایران تبعید می شود اما سربازان و عاشقان خمینی کبیر(ره) با نگاهی عاشقانه و سرشار از عشق به اموزه های الهی و تعالیم آسمانی در سالیان بعد به مبارزه با طاغوت و استکبار برمی خیزند و خطی را ترسیم می کنند که واژگان اصلی و رکن رکین آن مبارزه با استکبار و بویژه شیطان بزرگ در راس همه مستکبران جهانی است.

این بیانیه می افزاید: ۱۳ آبان نشان دهنده این واقعیت است که راه و رسم مبارزه با ستم پیشگان و مستکبران الگویی است ماندگار که از شهیدان راست قامت ایران اسلامی بر ما به ارث رسیده است و اکنون در سایه رهبری حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با تأسی به شهیدان و آرمان خواهی انقلاب اسلامی در مبارزه با خط شیطانی سازش با مستکبرین با تمام وجود تأکید می کنیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تأکید می کند: امروز هرچه داریم در پرتو پافشاری بر آرمان هاست و این پافشاری سد مقاومی است در برابر تهدید های دشمنان و دشمن شناسی و حضور در صحنه به همراه بصیرت دینی راه نفوذ دشمن را سد کرده و دست یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق می کند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۰۰

29 Dec 2019