۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۷۳۲۲
همزمان با گراميداشت دهه فجر؛

مسابقات فوتسال در نقاط مختلف لردگان برگزار شد

مدير ورزش و جوانان لردگان از برگزاري مسابقات فوتسال روستايي به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر با شرکت 16 تيم در نقاط مختلف شهرستان لردگان خبرداد.
مسابقات فوتسال در نقاط مختلف لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، عيسي حسني، مدير ورزش و جوانان لردگان گفت: مسابقات فوتسال روستايي با شرکت چهار گروه چهار تيمي، با همت اداره ورزش و جوانان لردگان برگزار شد که نتايج روز چهارم اين مسابقات به شرح زير است:
تيم منجر مويي با نتيجه 4بر 3 بر رقيب خود دهنو ميلاس پيروز شد و در ادامه اين رقابت ها تيم مهر آذين شهرک 3بر 5 از تيم باغ انار شکست خورد ، همچنين تيم خاردان با ثبت نتيجه 5بر 3 از رقيب خود پيشي گرفت و تيم توپ‌چي‌هاي شهرک 8 بر 4 رقيب خود را شکست داد.

وي افزود: در ادامه اين پيکار ها،تيم توپچي‌هاي شهرک با 6 گل در برابر 4 گل تيم دهنو ميلاس را شکست داد ،تيم جال شيرين 2بر 1تيم ستارگان سردشت را شکست داد ،و تيم سادات و پرسپوليس شهرک 4 بر 4 به نتيجه مساوي رسيدند.

در ادامه مسابقات فوتسال در بخش رودشت که با شرکت 6 تيم برگزار شد تيم آموزش و پرورش عشاير 6 بر 5 تيم بسيج و تيم نيروي انتظامي 4 بر 3 مدرسه ايمان را شکست دادند.

مسابقات فوتسال بخش مرکزي نيز با شرکت 12 تيم روز يکشنبه هجدهم بهمن ماه آغاز به کار کرد.
مسابقات فوتسال روستايي عشايري با شرکت 16 تيم در چهار گروه چهار تيمي برگزار شد.

در پايان عيسي حسني افزود: در مسابقات فوتسال ادارات که با شرکت 12 تيم در سه گروه چهار تيمي برگزار شد نتايج به شرح زير حاصل گشت.

در اين پيکار ها تيم بيمارستان شهداي لردگان 8 بر 1 تيم اتاق اصناف را شکست داد و تيم‌هاي اداره برق و فرمانداري به نتيجه تساوي 3 بر 3 رضايت دادند.

انتهاي پيام1020ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۳۳

29 Dec 2019