۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۳۴۴۲
رئيس دانشگاه شهرکرد:

ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است

رئيس دانشگاه شهركرد گفت: ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است و ما امروزه امنيت خود و كشورمان را مديون خون شهدايی همچون شهيد محمد حسن قاسمي مي دانيم.
ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، در آستانه برگزاري يادواره شهداي مدافع حرم استان چهارمحال و بختياري و نهمين يادواره شهداي گمنام دانشگاه شهركرد، دکتر منوچهر ذوالفقاري مسئول بسيج دانشجويي استان، شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد، حميدرضا عزيزي معاونت فرهنگي دانشگاه و جمعي ديگر از مديران، مسئولان و دانشجويان دانشگاه شهركرد با پدر شهيد مدافع حرم محمد حسن قاسمي ديدار و گفتگو كردند.

در اين ديدار، ابتدا رئيس دانشگاه شهركرد ضمن تجليل از مقام شامخ آن شهيد، گفت: ديدار با خانواده شهیدان كمترين كار براي تجليل از مقام شهدا است و ما امروزه امنيت خود و كشورمان را مديون خون شهدايی همچون شهيد محمد حسن قاسمي مي دانيم.

در ادامه پدر شهيد مدافع حرم طي سخناني برگ هايی از زندگي شهيد را بازخواني كرد و افزود: شهيد محمد حسن قاسمي سرباز واقعي ولايت بود كه در كسوت و لباس جامعه پزشكي به كمك مظلومان شتافت و در همين راه در حالي كه چند مجروح را با آمبولانس در سوريه همراهي مي كردند مورد اصابت رگبار گلوله تروريست ها قرار گرفت و به شهادت رسيد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۳:۳۲

3 Feb 2020