۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۴۴۳۲
فرماندار شهرستان فارسان:

از 245 نفر کانديدها 91 نفر براي شوراهاي شهر روستاي اين شهرستان انتخاب مي شوند

فرماندار شهرستان فارسان گفت: جلسه توجيهي و موضوعات مهم انتخاباتي با حضور نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر و روستا شهرستان فارسان برگزار شد.
از 245 نفر کانديدها 91 نفر براي شوراهاي شهر روستاي اين شهرستان انتخاب مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، فرماندار شهرستان فارسان در جلسه شورا تامين که با حضور  کانديدهاي محترم پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا شهرستان فارسان برگزار شد اظهار کرد: در‌ روزهاي آينده دو انتخاب بسيار مهم و تأثيرگذار در سطح ملي و ديگري در سط محلي در پيش رو‌ است که در اين بين سه گروه نقش‌ آفريني مي کنند که عبارتند از، مجموعه انتخابات، کانديدها، مردم، که اميد است دست‌ در دست حماسه اي دیگر خلق کنند.

وي در ادامه بیان داشت: در اين جلسه مسائل مربوط به تبليغات در شهر و روستاها مورد بحث و بررسي قرار گرفت و آموزش هاي لازم به همه عزيزان در اين رابطه داده شد تا در زمان تبليغات مسائل قانوني مرتبط با تبليغات را رعايت کنند.

طاهري در رابطه با قوانين مرتبط اظهار داشت: اندازه بنر يا عکس هاي تبليغاتي که در سطح شهر نصب مي کنند بايد حداکثر سايز 70 درصد باشد و ديگر اينکه کانديدهاي محترم محل ستاد و مسئول ستادهاي خود را بايد به فرمانداري و بخشداري اطلاع دهند.

وي تصريح کرد: از کانديداهاي انتخابات شوراها انتظار داريم قانون و موازين اخلاقي را رعايت کنند و هواداران و اعضاي ستادشان را نيز توجيه کنند تا در زمان قانوني تبليغات نيز فعاليت هاي تبليغاتي در فضايي آرام، امن و دوستانه در سطح شهرستان انجام شود.
 
وي خاطرنشان کرد: در پنجمين دوره انتخابات 245 کانديد در 22 حوزه شهري و روستايي شرکت دارند و از مجموع 245 نفر 91 نفر انتخاب و از اين بين 30 نفر شوراي شهرها و بقيه به عنوان شوراي روستاها انتخاب خواهند شد.

وي با اشاره به برگزاري انتخابات اضافه کرد: عوامل انتخابات تدابيري در‌ جهت انتخاب نمايندگان فرماندار، هييت نظارت و... انديشيده شده و در عمل به انجام رسيده که عوامل اجرايي، نظارت و خود بنده امانت دار خوبي براي راي شما باشيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۳:۴۳

18 Feb 2020