۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۲۴۵۲
کارشناس مسائل سياسي،

سران فتنه با پافشاري براشتباه خود، دشمنان کشور را شاد کردند /هدف اصلي فتنه 88 مقابله مردم و رهبري بود

کارشناس مسائل سياسي گفت: سران فتنه با پافشاري براشتباه خود، دشمنان کشور را شاد کردند اما ما بايستي از حادثه نهم دي ماه درس بگيريم چراکه دشمن کوتاه نمي آيد و مطمئنا بازهم به دنبال دخالت و نفوذ در کشور ما هستند.
سران فتنه با پافشاري براشتباه خود، دشمنان کشور را شاد کردند /هدف اصلي فتنه 88 مقابله مردم و رهبري بود
به گزارش جهانبین نیوز، يزدان جلالي کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت :حادثه ي نهم دي ماه، بار ديگر انقلاب ما را بيمه کرد، نهم دي ماه باعث شد تا مردم به صحنه بيايند و پاسخ دندان شکني به بدخواهان اين نظام و انقلاب بدهند.

وي افزود: تاکنون چندين  و چند انتخابات در کشور برگزار شده، انتخاباتي که در آن تمام مردم دخيل بوده و مردم سرنوشت کشور را انتخاب و پيش مي برند و اين نشان از نظم مردم سالاري در کشور است.

جلالي عنوان کرد: با تمامي اتفاقات و حواشي در کشور انتخابات سال 88 برگزار شد و مشارکت بالاي 80% نشان از يکدلي و يک رنگي بين مردم بود، تمامي احزاب و گروه هاي سياسي، تحت ولايت مقام معظم رهبري در اين انتخابات شرکت کردند.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: مهم ترين پشتوانه سياسي يک کشور حضور حداکثري مردم در انتخابات و راي دادن مي باشد و اين مايه ي قوام وقدرت يک نظام سياسي است .

جلالي افزود: بعد از اعلام نتايج انتخابات سال 88 و مشخص شدن نتیجه آراء عده اي که از چند وقت قبل پايه ريزي تقلب در انتخابات را انجام داده بودند به خيابان ها ريختند و با نقشه ي تقلب شروع به برهم زدن نظم عمومي جامعه و اختلال در اجتماع کردند،اين افراد با اين کار شيريني انتخابات و پيروزي ملت ايران در انتخابات را تلخ کرده و متاسفانه کشور را به سمت چالش هاي بزرگ کشيدند.

وي با بيان اينکه انتخابات سال 88 بهانه اي شد تا دشمنان اين ملت سوءاستفاده کنند، گفت: متاسفانه با بهانه اي که افراد داخلي به آن ها دادند و اين بهانه باعث شد که خسارت فراواني به کشور وارد شده و دراين فتنه اصول اساسي انقلاب زير سوال برده و اصول سياست خارجي ما را در دفاع از مظلومين جهان زير سوال بردند.

جلالي با بيان اينکه در نهايت در عاشوراي سال 88 هويت اين افراد براي مردم مشخص و هويدا شد گفت :  خود اين ها در عاشوراي سال 88 اعلام کردند که انتخابات تنها بهانه اي بيش نبوده و اصل هدف ما نظام جمهوري و ولايت فقيه بوده و به نماد ها و باور هاي مردم که ريشه در شعائر آن ها داشت حمله کردند.

وي يادآور شد: پس از رويدادها و اتفاقات سال 88 دشمن ما اين اجازه را به خود داد که رويه و روش رفتاري خود را با ما عوض کند و بخاطر اتفاق افتادن چنين موضوعي فکر کرد که مي تواند در کشور ما نفوذ کرده و سياست هاي خود را اعمال کند.

جلالي افزود: مردم عزيز ما با حرکت انقلابي خود درنهم دي ماه 88 توانستند به جرياني که ماه ها کشور ما را درگير خود کرده بود خاتمه دهند،9 دي ماه اين پيام را به تمام جهانيان داد که مردم ايران پشتوانه ي نظام سياسي و ولايت فقيه هستند و مردم با اشاره ولايت فقيه کار هاي بزرگي را انجام داده و مي دهند.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در رابطه با فتنه گفت: بعضي نامزدها با زير سوال بردن اصل انتخابات به مردم و نظام ضربه زدند، بذر ناميدي را در جامعه پاشيدند، برخي زمينه ساز ديکتاتوري خود شدند و جامعه را ناامن نمودند، بعضي به دنبال اجراي انقلاب مخملي در ايران بودند و نماد هايي همان مسير را هموار کردند کساني که آبروي نظام را برده بودند مرتکب يک اشتباه بزرگ شدند و برخي ديگر با سکوت آب در آسياب دشمن ريختند.

جلالي يادآور شد:  عوامل فتنه مي خواستند با دست هدايت دشمن ايران را تسخير کنند و به علت انحطاط و پافشاري براشتباه خود دشمنان را در غرب خوشحال کردند، اما ما بايستي از حادثه نهم دي ماه درس بگيريم  چراکه دشمن کوتاه نمي آيد و مطمئنا بازهم به دنبال دخالت و نفوذ در کشور ما هستند و ما بايد در سايه ي ولايت فقيه باشيم و اگر گوش به فرمان رهبري باشيم به راحتي مي توانيم از دام ها و طئمه هاي دشمن در امان باشيم.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۴۷

1 Jan 2020