۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۶۴۲۲

چهارمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لردگان برگزار شد

چهارمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لردگان به موضوع انتخابات و راهکارهاي اجرايي جهت برگزاري هرچه سالم‌تر و پرشور و همچنين موضوع فرهنگ‌سازي جهت برنامه‌هاي دهه فجر پرداخت.
چهارمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛‌ حجت‌السلام  حسن انصاري رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لردگان در اين نشست اظهار داشت: با توجه به نزديک بودن  انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، مشارکت و تعامل تمام ارگان‌ها، نهاده و دواير دولتي را خواستار شد.

وي، شرکت گسترده مردم در انتخابات و ايجاد فضاي آرام  و امن جهت اين حضور گسترده را باعث خوشحالي ياران نظام و جلوگيري از توطئه‌هاي دشمنان اسلام و ايران اسلامي دانست.

  ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان نيز گفت: رقابت همراه با رفاقت در انتخابات سالم را در چارچوب قانون خواستار شد و  خاطرنشان کرد، هيئت اجرايي به عنوان هسته اصلي انتخابات با تعامل و همراهي اعضاي هيئت نظارت و اعضاي معتمدين محلي شهرستان، تمام تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي سالم در جهت انسجام و همبستگي و وحدت ملي به کار خواهد بست.

 علي‌رحم شيخي دبير شوراي فرهنگ عمومي، جلوگيري از تبليغات زود رس توسط کانديدها، جلوگيري از کاروان‌هاي تبليغاتي، برگزاري جلسات متعدد با معتمدين و عوامل اجرايي، تهيه بروشور و اطلاعيه در خصوص قوانين انتخاباتي، انتشار در مطبوعات محلي، دعوت گسترده از مردم، برگزاري برنامه‌هاي مردم محور در دهه فجر، تشکيل کميته‌هاي فرهنگي هنري ستاد دهه فجر و اجراي برنامه‌هاي هنرمندانه و نو را از جمله  مصوبات اين جلسه دانست.

انتهاي پيام1026ج /630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۵۲

9 Feb 2020