۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۴۴۴۲
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

یادواره‌ها باید فضای معنوی را در شهرها و روستاهای استان حاکم کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره‌ها باید فضای معنوی را در شهرها و روستاهای استان حاکم کنند به‌گونه‌ای که نام و یاد شهدا تقویت کننده وحدت و همدلی بین مردم باشد.
یادواره‌ها باید فضای معنوی را در شهرها و روستاهای استان حاکم کنند
به گزارش جهانبین نیوز، خدابخش مرادی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در ستاد ترویج ایثار و شهادت استان اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید منطبق بر سیاست‌های ابلاغی کشور، ترویج فضای گفتمان پسندیده با هدف روشنگری عالمانه، همراه با بیان وقایع و پرهیز از خرافه‌گرائی باشد.

وی افزود: توجه و تاکید بر گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، جلوگیری از شکل‌گیری گفتمان تعصبی و بحث‌های دوقطبی در برنامه‌ها، تاکید بر نقش امام، نیروهای بسیجی و مسلح، همه اقشار و اقوام و پرهیز از اختلافات درون سازمانی از سیاست‌های ابلاغی هستند که در همه کشور باید به آن‌ها توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ستادهای شهرستانی و دستگاهی در استان باید به این سیاست‌ها توجه کنند و بر اساس این سیاست‌ها برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس را انجام دهند.

مرادی به مناسب بودن فضای آموزشی برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در چهارمحال و بختیاری اشاره و گفت: مسئولان و مدیران دانشگاهی و آموزش و پرورش این استان باید اهتمام لازم و کافی برای گسترش و ترویج مبانی دینی و اعتقادی دفاع مقدس را در جامعه هدف خود داشته باشند.

وی برگزاری یادواره شهدا را یک اقدام ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: یادواره‌ها باید فضای معنوی را در شهرها و روستاهای استان حاکم کنند به‌گونه‌ای که نام و یاد شهدا تقویت کننده وحدت و همدلی بین مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری به ایجاد موزه دفاع مقدس در کشور اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های استان مانند جهاد کشاورزی، علوم‌پزشکی، اداره راه و آموزش و پرورش لازم است تمام اسناد دفاع مقدس را که در اختیار دارند به بنیاد شهید استان تحویل دهند تا این بنیاد اسناد و مدارک مذکور را به تهران برای نگهداری در موزه دفاع مقدس ارسال نماید.

مرادی با اشاره به غبارروبی گلزار شهدای استان، تصریح کرد: مردم و مدیران استان به منظور احترام به ساحت شهدای هشت سال دفاع مقدس روز ۲ مهر ماه در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۲۵

29 Dec 2019