۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۰۷۴۲
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

فرماندهان ایرانی در دفاع مقدس مقابل ژنرال‌های چندستاره دنیا ایستادند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان ما بدون هیچ آموزشی و با توکل به خدا توانستند در مقابل ژنرال‌های چند ستاره دنیا بایستند و امثال ان‌ها شهید خرازی، همت، باقری و باکری‌ها بودند.
فرماندهان ایرانی در دفاع مقدس مقابل ژنرال‌های چندستاره دنیا ایستادند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در همایش علمی- استانی معنویت و کادرسازی با رویکرد فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: اگر ما در کشور پیشرفتی داریم همه آن را مدیون دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان ما حتی قادر نبودیم کوچک‌ترین سلاحی بسازیم افزود: به لطف خدا الان پیشرفت‌های ما خصوصا در امر موشکی بسیار قابل توجه است.

سردار محمدسلیمانی اضافه کرد: در دوران  دفاع مقدس فرماندهان ما بدون هیچ آموزشی و با توکل به خدا توانستند در مقابل ژنرال‌های چند ستاره دنیا بایستند و امثال ان‌ها شهید خرازی، همت، باقری و باکری‌ها بودند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همه این‌ها در پرتو دفاع مقدس اتفاق افتاده است و در کارنامه ایران ثبت شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه جنگ یک گنج است اضافه کرد: ما باید سال‌های سال راجع به دفاع مقدس کار کنیم و پیام این سال‌ها را به مردم برسانیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۵۸

14 Jan 2020