۰
plusresetminus
سردار رسول سنایی راد در ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ‌دلداده های قدرت زمینه و بسترساز نفوذ می شوند.
نفوذ در پسابرجام با هدف تأثیرگذاری از راه ارتباط گیری است/ هدف از نفوذ تهی کردن نظام از هویت دینی و انقلابی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به شهرکرد، با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به اهداف دشمن از نفوذ اشاره و راهکارهای مقابله با آن را تشریح کرد.

سردار رسول سنایی راد، نتیجه ی نفوذ، را استخدام دانست و تأکید کرد: نفوذ در پسابرجام با هدف تأثیرگذاری از راه ارتباط گیری است.

معاون سیاسی سپاه، ادامه داد: دشمنان درصدد هستند از راه نفوذ، نظام را از هویت دینی و انقلابی تهی کنند.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، اظهار کرد: نفوذ را سلطه نامرئی می گویند که با صبر استراتژیک گره خورده است.

وی، با اشاره به شروع نفوذ تأثیرگذار، بعد از جنگ ، تصریح کرد: در زمان جنگ روحیه استشهادی و مفهوم بسیج فراگیر شده بود و دشمنان می دانستند که نمی توانند نتیجه بگیرند؛ لذا بعد از جنگ به فکر نفوذ و تأثیرگذاری افتادند.

سردار سنایی راد، جنس نفوذ در زمان حاضر را متفاوت از دوران دفاع مقدس و درگیری با منافقین در اوایل انقلاب برشمرد و گفت:‌دلداده های قدرت زمینه و بسترساز نفوذ می شوند.

این مقام مسئول، خاستگاه نفوذ را بیرون از کشور دانست و تأکید کرد: دشمنان برای نفوذ درصدد استفاده از عناصر داخلی در بین جریانات سیاسی، نخبگان و اصحاب رسانه و ... هستند تا بتوانند در بین مسئولان رخنه کنند و تأثیرگذار باشند.

وی، تحریف اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، قرار دادن امام ر احل در برابر امام زنده، قدرت یافتن جریان اهل سازش، ریزش نیروهای انقلابی و خروج استوانه های اولیه انقلاب، رشد دنیاطلبی و شکاف بین نسل ها، فرسایش شکافها، سهل انگاری و سهل اندیشی، تغییر مدل دوستی و دشمنی و تغییر باورها و عادی سازی ارتباط با دشمنان را از نتایج نفوذ تأثیرگذار دانست.

سردار رسول سنایی راد، در ادامه به راهکارهای مقابله با نفوذ اشاره کرد و گفت: فهم واقع بینانه از نفوذ و اینکه بدانیم نفوذ از چه جنسی است؟ به همراه تقویت باورهای دینی و ایمانی و دفاع از استقلال و کارآمدی نظام، افزایش سطح نفوذ منطقه ای و الگودهی به دیگر ملتها، جلوگیری از بزک چهره استکبار، افزایش انسجام ملی و توجه به خاستگاه بیرونی نفوذ؛ ما را در مقابله و خنثی سازی نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی کمک می کند.

معاون سیاسی سپاه به جنایات گروه های تکفیری و تروریستی و داعش نیز اشاره کرد و گفت: با خودداری کشورهای غربی و منطقه ای از حمایت گروه های تروریستی و تأمین منابع مالی و تجهیزاتی آنها، می توان به پایان تروریسم و جنایات آنها در منطقه و جهان امیدوار شد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۱:۴۴

8 Feb 2020