۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۲۶۸۸۲
فرماندار کيار:

قانون باید در همه مراحل انتخابات پيش‌رو ملاک عمل قرار گيرد/اجراي برجام به معناي معجزه اقتصادي نيست

فرماندار کيار در جمع اعضاي شوراي تامين شهرستان و اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مرکزي کيار بر رعايت قانون در همه مراحل انتخابات و توسط همگان تاکيد کرد.
قانون باید در همه مراحل انتخابات پيش‌رو ملاک عمل قرار گيرد/اجراي برجام به معناي معجزه اقتصادي نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار قدمعلي مرداني در دومين جلسه توجيهي اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مرکزي کيار بر قرارگيري قانون به عنوان ملاک همه اعم از کانديداها، هيئت‌هاي اجرايي، هيئت‌هاي نظارت، هيئت‌هاي بازرسي، طرفداران کانديدها و عموم مردم تاکيد کرد.

وي افزود: بايد براي حضور حداکثري مردم در انتخابات برنامه‌ريزي لازم صورت گيرد و بايد زمينه حضور همه جريان‌هاي سياسي در انتخابات فراهم گردد.

فرماندار کيار در اين جلسه به ممنوعيت فعاليت انتخاباتي اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا حق موضع‌گيري له يا عليه هر کدام از کانديداها به صورت مستقيم و آشکارا ندارند و بايد سمت‌گيري سياسي اعضاي شوراهاي اسلامي فقط براي خود افراد مشخص باشد.

فرماندار شهرستان کيار از همه دهياران و شهرداران خواست جهت برگزاري هرچه بهتر انتخابات در روز انتخابات با آمادگي کامل و در صورت نياز ستادهاي برگزاري انتخابات امکانات مورد نياز را در اختيار اين ستادها قرار دهند.

وي در پايان به اجراي برجام اشاره کرد و گفت: نبايد به محض اجراي برجام انتظار معجزه داشت و مردم تا برگشت اوضاع اقتصادي به وضع معمول صبر کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۲:۰۴

1 Feb 2020