۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۴۸۰۲

اولين کتابخانه عمومي روستايي در شهرستان لردگان افتتاح شد

اولين کتابخانه عمومي روستايي شهرستان لردگان در روستاي سادات بيدله به نام شهداي بيدله مورد بهره برداري قرار گرفت.
اولين کتابخانه عمومي روستايي در شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛  در اين آيين که با حضور مديرکل کتابخانه هاي استان، امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستان لردگان برگزارشد اولين کتابخانه عمومي روستايي شهرستان لردگان در روستاي سادات بيدله به نام شهداي بيدله مورد بهره برداري قرار گرفت.

ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان گفت: در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخانه اي در حق شهرستان لردگان بي عدالتي شد، در حاليکه سرانه کتابخانه ها و کتاب در کشور به ازاي هر 100 نفر سه متر مربع مي باشد ولي در شهرستان لردگان زير صفر است.

در ادامه اين آيين فرهاد خليل مقدم مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان نيز گفت: باتوجه به اينکه کتابخانه عمومي شهيد مطهري شهرلردگان جوابگوي جمعيت شهرستان نيست.
وي به فرماندار و شهرداري هاي بخش هاي منج، رودشت، فلارد و خانميرزا گفت: چنانچه مکاني مناسب در روستاهاي بالاي 1000 نفر در اختيار کتابخانه هاي عمومي دهند، آمادگي داريم نسبت به تجهيز و راه اندازي آن اقدام کنيم .

روستا بيدله با جمعيتي بالغ بر2000نفر از توابع بخش منج، در 35 کيلومتري مرکز شهرستان لردگان و در فاصله 185 کيلومتري مرکز استان چهارمحال بختياري واقع شده است.


انتهاي پيام1020ج / 630ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۲:۳۹

30 Dec 2019