۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۲۸۲۲
فرماندار بروجن:

600 قلاده سگ ولگرد در بروجن معدوم شدند

فرماندار بروجن از معدوم نمودن 600 قلاده سگ ولگرد توسط شهرداري هاي اين شهرستان در سال گذشته خبرداد.
600 قلاده سگ ولگرد در بروجن معدوم شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيف ا... فياضي در نشست كارگروه سلامت و امنيت غذايي بروجن با اشاره به در پيش بودن فصل تابستان و استقبال مسافران و گردشگران از قطب هاي گردشگري شهرستان، توجه جدي به امر بهداشت و تأمين سلامت غذايي در اين مراكز تفريحي را خواستار شد.

فياضي با بيان اينكه رعايت بهداشت محيط نقش بسزايي در كنترل عوامل بيماري ‌زا همچنين سلامت جسمي، رواني و اجتماعي جامعه دارد، از اعضاء كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي خواست با برنامه‌ريزي و انجام كار كارشناسي برنامه‌ هاي بهداشتي و زمانبندي مناسب، درخصوص رفع مشكلات بهداشتي تلاش كنند.

وي با اشاره به معدوم نمودن بيش از ۶۰۰ قلاده سگ ولگرد توسط شهرداري هاي شهرستان در سال گذشته بروجن، تصريح‌ كرد: اتخاذ تصميمات مناسب در راستاي معدوم‌كردن سگ‌ هاي ولگرد و جوندگان موزي يك امر ضروري است و بايد نسبت به اين موضوع مهم اقدامات لازم انجام گيرد زيرا سگ‌هاي ولگرد و جوندگان براي جمعيت و مردم خطر آفرين هستند.

تأمين سلامت و امنيت غذايي در مراكز تفريحي و گردشگري، نظارت بيش از پيش بر كنترل سلامت آب آشاميدني، برخورد جدي با فروشندگان دوره گرد و عاملين سد معبر از مهم ترين مصوبات كارگروه سلامت و امنيت غذايي در شهرستان بروجن بود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۲:۵۲

29 Dec 2019