۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۵۹۷۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در شهرکرد برگزار می‌شود

مراسم شهادت امام محمد باقر و همچنین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.
مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه برنامه‌ریزی ستاد هشتم شهریورماه استان گفت: در سالروز شهادت جانسوز حضرت امام محمد باقر (ع) به منظور گرامیداشت اسوه‌های خدمت گزاری و تقوا، مراسم بزرگداشتی در شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مناسبت هشتم شهریورماه و روز جهانی مبارزه با تروریسم، افزود: تبیین چهره منافقان و گروهک های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه هشت شهریور، بیان پیامدهای فاجعه هشت شهریور و روشنگری برای نسل جوان از جمله اهداف ویژه برنامه های هفته دولت به شمار می رود.

گرجی بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر اهداف بزرگداشت هفته دولت برشمرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در طی ۳۰ روز چنان اقداماتی داشتند که همچنان در اذهان عمومی باقی مانده است و نیاز است مجددا اندیشه‌های این بزرگواران بازشناسی شود.

وی پایبندی به اصول اسلامی و انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: شهیدان با دفاع بی‌منت از محرومین، ساده زیستی، دقت در نحوه استفاده از بیت‌المال، مردم داری و مهرورزی، مقابله با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی جاودانه شدند.

گرجی در ادامه با دعوت از عموم مردم ولایتمدار برای شرکت در این مراسم اظهار داشت: این مراسم روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۱۱:۳۰ در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار می شود.

گفتنی است مدیر حوزه‌های علمیه استان چهارمحال و بختیاری سخنران و حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی مداح این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۴۳

30 Dec 2019