۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۴۹۸۲
امام جمعه شهر فارسان گفت:

آب شرب منطقه با دارا بودن املاح فراوان، مردم منطقه را رنج مي‌دهد

امام‌جمعه شهر فارسان گفت:به مشکل آب شرب منطقه با دارا بودن املاح فراوان، مردم منطقه را رنج مي‌دهد که دست‌اندرکاران در راستاي سلامتي مردم اصلاح آب شرب را جزو اولويت‌ها قرار داده و رضايت مردم را تحصيل کنند.
آب شرب منطقه با دارا بودن املاح فراوان، مردم منطقه را رنج مي‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي‌شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري‌هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي‌کند.

وي تصريح کرد:نيروي انتظامي با استفاده از نيروهاي مردمي برخورد شديد با پديده روزه‌خواري درملأعام را جدي گرفته و اجازه ندهند چند نفر لاابالي در ميدان‌ها و خيابان‌ها و مراکز تفريحي و عمومي به بهانه مسافر بودن و يا بيماري با  روزه‌خواري  به متدينين و دين خدا دهن‌کجي کرده و فضاي شهرستان را آلوده کنند.

وي  در ادامه با اشاره به هفته جهاد کشاورزي  افزود: اگرچه کشاورزان منطقه به‌شدت گرفتار زمين و آب و ديگر مشکلات هستند که اگر به وضعيتشان رسيدگي نشود معلوم نيست سرنوشت کشاورزي منطقه به کجا مي‌رسد ولي جهاد کشاورزي با اعطاي تسهيلات و نيز بحث تنظيم بازار خدماتي به منطقه نموده که قابل‌تقدير است ولي نياز به فعاليت جهادي در اين زمينه از شهرستان از ضروريات زيرساخت‌هاي شهرستان است.

 خطيب جمعه فارسان در ادامه به مشکل آب شرب منطقه با دارا بودن املاح فراوان، مردم منطقه را رنج مي‌دهد که دست‌اندرکاران در راستاي سلامتي مردم اصلاح آب شرب را جزو اولويت‌ها قرار داده و رضايت مردم را تحصيل کنند

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۵:۲۲

28 Jan 2020