۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۱۲۸۲

پرورش خار به جاي پرورش کودکان در پارک ترافيکي شهر بن

پارک ترافيکي شهر بن سالهاست که بعد از حصار کشي به حال خود رها شده و هيچگونه رسيدي به آن نمي شود و تبديل به خارستان شده است
پرورش خار به جاي پرورش کودکان در پارک ترافيکي شهر بن
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، يکي از مهمترين مسائل در رفع مشکلات ترافيک آموزش صحيح کودکان است.

براي ارتقاء ايمني ترافيک بايد آموزش در تمام مقطع سني وجود داشته باشد كه بايد قبل از رسيدن بچه‌ها به سن قانوني قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را به آنها آموزش مي‌دهد.



آموزش‌هاي مستقيم رفتار ترافيکي به کودکان در محيط واقعي توأم با خطراتي براي آنها بوده به همین دلیل يکي از روش‌هاي بالابردن مهارت های آن ها آموزش عملي و استفاده از پارک‌هاي آموزش ترافيک است که شبيه محيط واقعي ترافيک، راهها، خط آهن، پياده رو و خيابانها، علائم راهنمايي، چراغ راهنماها و غيره، ولي در مقياس کوچکتر طراحي و احداث مي‌گردد.

پارک ترافيکي شهر بن سالهاست که به حال خود رها شده و نه تنها به آن رسيدگي نمي شود بلکه اين پارک را بعد از حصار کشي به حال خود رها کرده اند و تبديل به خارستان شده است.
حال با اينکه اين پارکها از لحاظ آموزش فرهنگ ترافيک بسيار حائز اهميت است ولي متاسفانه احداث اين پارک عملا تعطيل شده و هيچ گونه استفاده اي از آن نمي شود و رها کردن اين مجموعه آموزشي به معناي به هدر رفتن بيت المال است و بايد مسئولان امر براي راه اندازي مجدد آن چاره اي بيانديشند.

به نظرمي رسد راه اندازي يک مجموعه با تمام مشکلات و کمبودها با همت و تلاش افراد دلسوز و آينده نگر دور از دسترس نيست ولي اين امر نيازمند عزم جدي مسئولان شهري و شهرستاني را مي طلبد.



انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۱:۵۸

28 Dec 2019