۰
plusresetminus
دکتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فنآوري طي حکمي، دکتر شايان شامحمدي رييس دانشگاه شهرکرد را به مدت دو سال به‌ عنوان رييس «شبکه ملي جامعه و دانشگاه» در استان چهار محال و بختياري منصوب کرد.
رييس دانشگاه شهرکرد به عنوان رئيس «شبکه ملي جامعه و دانشگاه» در چهار محال و بختياري منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، دکتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فنآوري طي حکمي، دکتر شايان شامحمدي رييس دانشگاه شهرکرد را به مدت دو سال به‌ عنوان رييس «شبکه ملي جامعه و دانشگاه» در استان چهار محال و بختياري منصوب کرد.

در اين حکم وزير علوم، تحقيقات و فنآوري خطاب به رييس دانشگاه شهرکرد آورده است؛ اميد است با استعانت از خداوند متعال و با همکاري نخبگان و خبرگان استاني در تحقق اهداف شبکه به‌ويژه ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي دانشگاه موفق و مؤيد باشيد.

هدف اصلي اين شبکه، علاوه بر جلب مشارکت نخبگان استاني در مسئله‌يابي و ارائه راهکار، گسترش دامنه فعاليت دانشگاهيان در عرصه اجتماعي و پيوند هر چه بيشتر دانشگاه و جامعه با بهره گيري حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود نخبگان در راستاي توسعه استان است.

گفتني است، شبکه ملي جامعه و دانشگاه پيرو انعقاد تفاهم ‌نامه همکاري ميان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت کشور، سازمان برنامه ‌و بودجه و مرکز بررسي‌هاي استراتژيک رياست جمهوري مورخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵تشکيل شده است. اين شبکه همان اتاق فکر سابق با ساختار جديد است که در آن رييس دانشگاه مادر به‌عنوان رييس شبکه، معاون فرهنگي و اجتماعي به‌عنوان نايب‌رييس و يک نفر با انتخاب رئيس شبکه به عنوان دبير عضويت دارند.

لازم به ذکر است، دکتر حميدرضا عزيزي معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه شهرکرد نيز به عنوان نائب رييس «شبکه ملي جامعه و دانشگاه» در استان معرفي شد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۸:۲۸

8 Feb 2020