۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۲۵۲۵۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ضعف مدیریت ازعوامل مهم مشکلات بخش تولید است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی به ضعف مدیریت بازمی گیردد و نباید سیستم بانکی را عامل مشکلات و ورشکستگی واحدهای تولیدی دانست .
ضعف مدیریت ازعوامل مهم مشکلات بخش تولید است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: این عادت ایجاد شده که به محض ضربه خوردن به واحدهای تولیدی و شکست تولید، بانک ها را مقصر معرفی می کنند.

وی افزود: بانک های عامل چهارمحال و بختیاری در بسیاری از موارد در حمایت از بخش تولید، همراهی و همکاری مطلوبی را با این بخش و دستگاه های اجرایی استان داشته اند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ضعف مدیریتی، باعث ایجاد مشکلات اقتصادی در بسیاری از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری شده که این عامل هیچ ربطی به کوتاهی و یا مشکل تراشی مجموعه بانکی ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هم اکنون برخی واحدهای تولیدی استان با وجود تأمین نقدینگی، فقدان مشکلات محیط زیستی، بهداشتی و سایر حوزه ها، به علت ضعف مدیریت دچار رکود و حتی ورشکستگی شده اند.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید به منظور جلوگیری از هرگونه هدررفت منابع و زیان تولید، نسبت به تقویت سیستم مدیریتی در واحدهای تولیدی اقدام کنند.

در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، مشکلات اقتصادی چهار طرح در بخش های صنعت و کشاورزی بررسی و توافقات لازم برای رفع مشکلات این طرح ها انجام شد.


انتهای پیام /۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۵۵

30 Dec 2019