۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۹
کد مطلب : ۵۵۱۳

شهيد منوچهر مختاري دستنايي

 شهيد منوچهر مختاري دستنايي

فرازي از زندگي نامه شهيد :
در سال 59 13در عضو بسيج مي شود. با آموزش های نظامي و با انواع اسلحه آشنا می گردد. با شروع جنگ تحمیلی احساس مسئولیت مي نمايد و به بالا بردن آمادگی رزمی خود همت مي گمارد و عازم جبهه مي شود. پس از یک ماه از جبهه برمي گردد، ولي به علت نیاز شدید جبهه ها به نیرو دوباره به جبهــه اعــزام می گردد . دوره تــوپچی تانـــک را می بیند و به دار خوئین اعزام می شود.
در مرحله اول عمليات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکـش زخمی می شود و برای استراحت به زادگاه خود بر می گردد. بعد از بهبودی دوباره به جبهه اعزام می شود و در دو مرحله از عملیات بیت المقدس شرکت می کند.
در همان جا است که به دیدار معبود خويش مي شتـــابد و دعوت حق را لبیک مي گويد.
فرازي از وصيت نامه شهيد :
امروز حسين زمان تنهاست ، امروز فرزند فاطمه در برابر سپاهيان کفر و ابرقدرتهاي پست بي ياور است . امروز کربلاي انقلابمان خون مي خواهد. و مي روم که به يزيد و يزيديان زمان بفهمانم که شهادت بالا ترين آرزوي ماست . مي روم شايد نينوايي را بيابم ودر عاشوراي دوران، هديه ناقابلي در راه پيروزي حق بر باطل و اسلام بر کفر در پيشگاه مولايم مهدي (عج) تقديم نمايم .
اي برادران عزيز! پيوسته در راه اعتلاي اسلام عزيز کوشا باشيد. تمام فرامين امام را به جان ودل پذيرا باشيد . هيچ وقت راهي جز راه الله و خدا گونه شدن را نپذيريد ، چون دنيا زود گذر است .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۱۶

2 Jan 2020