۰
plusresetminus
نماینده مردم در مجلس خبرگان:دهه ولایت و امامت فرصت تبیین مظلومیت امام علی علیه السلام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله ˈ غلامعلی نعیم ابادیˈ در همایش بزرگداشت دهه ولایت و امامت در جمع مردم و مسوولان لردگان اظهار داشت:اجرای عدالت علوی را از راه های تقویت تقوا در جامعه و پیشبرد امور مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، تصریح کرد: دانشمندان شیعه و سنی به فضایل و کرامت های امام علی علیه السلام اعتراف می کنند و شناخت و تبیین فضایل امام علی به دلیل جایگاه ویژه آن حضرت نزد مذاهب اسلامی ضروری است.

وی همچنین با قرائت احادیثی از امام علی علیه السلام در خصوص ویژگی های شیعه واقعی، تصریح کرد:به بیان آن حضرت، شیعیان واقعی، عارفان و عمل کنندگان به امر خدا هستند، آنان اهل فضایل و ناطقان به کار نیکو و میانه رو در امور زندگی اند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه تصریح کرد: به فرموده امام باقر علیه السلام، روح تشیع در تقوا و اطاعت از خداوند نهفته است و شیعه کسی است که تقوا داشته باشد.

آیت الله نعیم آبادی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قانون و برقراری حداکثری نظم در جامعه، تاکید کرد: کارگزاران و مسوولان نظام اسلامی، تقوای الهی ، مراقبت از نماز و رعایت قانون را سر لوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور جمعی از مسوولان نهادها و دستگاه های اجرایی و مردم لردگان در سالن همایش های نیروی انتظامی این شهر برگزار شد.

از عید سعید قربان تا عید سعید غدیردر تقویم به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۴۴

27 Dec 2019