۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۵۷۹

28اثر در نخستین روز جشنواره فیلم بام ایران اکران شد

28اثر در نخستین روز جشنواره فیلم بام ایران اکران شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا،در روز نخست این جشنواره ،10اثر مستند و 18 اثر داستانی کوتاه بر روی پرده نقره ای سینما به نمایش درآمد.

این آثار با موضوع سرزمین ،ایثار و شهادت و نماز بودند و محتوای فیلم نشان می داد که کارگردان جوان ، با ایده های تازه ای ،پا به عرصه فیلمسازی گذاشته اند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران گفت: در این جشنواره 65اثر از هنرمندان فیلمسازان کشور با هم رقابت می کنند.

ˈشهرام فرجیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این آثار از استانهای استان های کردستان، کرمانشاه،لرستان، همدان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و چهارمحال و بختیاری می باشد.

به گفته وی،این تعداد اثر از میان 400 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره از سوی هیات داوران،برای حضور در بخش رقابتی پذیرفته شد.

فرجی یادآور شد:این تعداد آثار با موضوع، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، رفتارهای سرزمین من، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و آزاد، در دو بخش مستند و داستانی به نمایش در آمده است.

به گفته وی،در این جشنواره ˈابوالفضل جلیلی ˈ از کارگردانان صاحب عنوان ایرانی،ˈ پوران درخشنده ˈ کارگردان فیلم سینمایی پرنده کوچک خوشبختی و ˈعلی محمد قاسمی ˈ از مستند سازان مطرح کشور، کاری داوری آثار را برعهده دارند.

وی یادآور شد:جشنواره فیلم کوتاه بام ایران از بیست و دوم آبانماه به مدت سه روز در شهرکرد در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا،جشنواره فیلم کوتاه بام ایران سال های گذشته به صورت استانی برگزار می شد که از امسال به صورت منطقه ای برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۲:۱۰

10 Feb 2020