۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۶۳۲۱
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

من انقلابی ام شعارامسال هفته دفاع مقدس/ اجرای هزار عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هزار برنامه با رویکرد عاشورایی و محرم و با شعار من انقلابی ام' در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
من انقلابی ام شعارامسال هفته دفاع مقدس/ اجرای هزار عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای رفع آسیب های اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی باید به گفتمان دفاع مقدس رجوع کرد و با اجماع سازی، باور سازی و جریان سازی گفتمان دفاع مقدس را به یک باور همگانی تبدیل کرد.

عباسی با بیان اینکه آغاز هفته دفاع مقدس با ماه محرم تلفیق شده است، گفت: تمام برنامه های این هفته با رویکرد عاشورایی و محرم و با شعار امسال این برنامه ها ' من انقلابی ام' برگزار می شود.

وی دفاع مقدس رایک گفتمان برای کشور دانست و گفت: در این گفتمان بر باورها و انگیزه های مانایی این فرهنگ باید تاکید شود تا به یک فرهنگ عمومی و باور جمعی تبدیل شود.

عباسی به نقش رسانه در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد:در کشور غرب از ضد قهرمان یک قهرمان می سازند و از جنایت خود یک تراژدی باور پذیر و حتی تولید فیلمی مانند ۳۰۰در راستای مخدوش کردن چهره مردم ایران ساخته شد، در حالی که باید با بهره گیری از ظرفیت هنری برای تبیین ارزشهای دفاع مقدس در برابر این شبهه افکنی دشمنان ایستادگی کرد.

عباسی پیاده روی، عمومی، رژه نیروهای مسلح، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از روحانیون رزمنده، تجلیل از سربازان نمونه را از برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس در استان عنوان و گفت: تبیین نقش خانواده و زنان، نقش رزمندگان استان در حماسه آفرینی ها دفاع مقدس، رونمایی از مستندهای تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس، صبحگاه مشترک دانش آموزی، بازسازی عملیات ثامن الائمه ، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، نمایشگاه عکس دفاع مقدس و کارگاه آموزشی با این عنوان، برپایی نمایشگاه پوستر دفاع مقدس با عنوان گنج جنگ همزمان با این هفته در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

عباسی اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان کتاب نیز به صورت اختصاصی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان رونمایی می شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری گفت: در این هفته سه نمایش خیابانی ، نمایشگاه عکس یاد یاران، رونمایی از مستند عبور از اروند و فراخوان مسابقه ادبیات دفاع مقدس با عنوان ' به رنگ عشق ' نیز اجرایی می شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۵۹

27 Jan 2020