۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۹۳۰۱
گلايه‌مندي رانندگان شهر فارسان

تعطيلي پمپ گاز شهر فارسان باعث سر گرداني مردم شده است

خرابي و تعطيلي پي درپي جايگاه‌هاي سوخت سی‌ان‌جي در شهر فارسان باعث مشکلاتي براي مردم بويژه رانندگان و گلايه‌مندي آنان شده است.
تعطيلي پمپ گاز شهر فارسان باعث سر گرداني مردم شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم شهرستان فارسان که چند روزي است که با يک پمپ گاز سر صف‌هاي طولاني به سر مي‌برند حالا پمپ دوم گاز روبروي بيمارستان هم تعطيل تا مردم و مسافران هيچ‌گونه پمپ گاز در فارسان نداشته و هر دو پمپ آن تعطيل شود به راستي چرا اين موقع که شهرستان فارسان آماج مسافران از سراسر کشور است هر دو جايگاه سوخت تعطيل مي‌باشند.

در شهر فارسان دو جايگاه سوخت سي ان جي وجود دارد که هر دو آنها به دلايل مختلفي از جمله مرغوب نبودن دستگاه‌هاي مورد استفاده و تعمير مکرر آنها دچار خرابي‌ها و تعطيلي پي در پي مي‌شود که اين وضعيت باعث شده تا رانندگان وسايل نقليه گازسوز با مشکل رو برو شوند.

يکي از رانندگان سواري ساکن شهر فارسان گفت: داستان خرابي پمپ‌هاي گاز در اين شهر حکايت درازي است که پشت سرهم رخ مي‌دهد و باعث نارضايتي مردم است
.

بيشتر مواقع پمپ گاز در جايگاه‌ها با خرابي همراه است و شهروندان و مسافران براي استفاده از اين پمپ‌هاي گاز بناچار به جايگاه‌هاي ديگر که فاصله زيادي تا مرکز شهر دارد مراجعه مي‌کنند و در صف‌هاي طولاني در نوبت مي‌مانند.

يکي ديگر از رانندگان خودرو سواري گفت: مسئولان بايد براي حل مشکلات شهروندان در زمينه استفاده از سوخت سي ان جي چاره‌انديشي کنند.

يکي ديگر ار رانندگان گفت: خرابي پي درپي پمپ‌هاي گاز اين شهر باعث شده تا رانندگان مسيرهاي زيادي را طي کنند تا به جايگاه گاز برسند و در برگشت نيز بخش عمده گازي که در باک خودرو ريخته‌اند را در مسير برگشت به شهر خود مصرف کنند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۱۸

3 Feb 2020