۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۳۲۶۱
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري:

همسران جانبازان و ايثارگران پرستاران بي نشان اند

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري گفت: مولفه‌هاي ايثار در جامعه کمرنگ شده است، مادران هستند که مي‌توانند مولفه‌هاي ايثار را به فرزندانشان آموزش دهند.
همسران جانبازان و ايثارگران پرستاران بي نشان اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فاطمه دوستی مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در آيين تجليل از همسران جانبازان قطع نخاعي(پرستاران بي‌نشان) گفت: حس ايثارگري واز خودگذشتگي که در ميان همسران جانبازان وجود دارد لازم است به مردم معرفي شود.

دوستي اظهار کرد: زنان اسوه و ايثارگر زيادي هم در کشور و هم در اين استان داريم ولي در بسياري از موارد خود اين زنان نمي‌خواهند معرفي شوند  و دوست دارند بي نشان باقي بمانند.

وي افزود: بسيار تمايل داشتم از نزديک با همسران جانبازان قطع نخاعي ديدار داشته باشم.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري بيان داشت: اگر همسران جانبازان قطع نخاعي متحمل سختي ها و رنج هاي بيشماري مي شوند اما حس‌هاي خوبي چون گذشت، ايثار و فداکاري در ميان اين بانوان وجود دارد که لازم است به مردم معرفي شود.

دوستي خاطرنشان کرد: مولفه‌هاي ايثار در جامعه کمرنگ شده است، مادران هستند که مي‌توانند مولفه‌هاي ايثار را به فرزندانشان آموزش دهند و اين روح زيباي ايثارگري را سينه به سينه منتقل نمايند.


در ادامه اين نشست زهرا پورکاوه رابط امور بانوان اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: هر روز در جريان مشکلات جانبازان قطع نخاعي و خانواده‌هاي آن‌ها هستيم و اميد است خداوند به همسران اين جانبازان توان مضاعف اعطا کند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۵۵

27 Dec 2019