۰
plusresetminus
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر والامقام مجتبی استکی(نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی) و امامقلی جعفرزاده(فرماندار شهرستان شهرکرد) مراسم بزرگداشتی برگزار می‌گردد.
بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان مجتبی استکی و امامقلی جعفرزاده در شهرکرد برگزار می‌شو
علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  چهارمحال و بختیاری در فگت و گو با جهانبین نیوز با اعلام این خبر گفت: این مراسم چهارشنبه ۱/۱۰/۱۳۹۵ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد با عنوان: «با ولایت تا شهادت» برنامه‌ریزی شده است.

گرجی ایران را بزرگترین قربانی تروریسیم در جهان خواند و افزود: شهیدان استکی و جعفرزاده خدمات ارزنده ای با پذیرش مسئولیت‌های مختلف و فعالیت‌های شبانه روزی در جهت حاکمیت خط امام (ره) در نظام جمهوری اسلامی به ثمر رساندند که همین باعث کینه‌ورزی منافقان و شهادت ایشان شد.

وی شهید مجتبی استکی را نمونه یک مبارز انقلابی واقعی خواند خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام راه برادر شهید خودش رحمان استکی را ادامه داد و اول دی ماه ۱۳۶۰ در کنار شهید امامقلی جعفرزاده سامانی فرماندار شهرکرد، در چهارراه خواجه ربیع مشهد مقدس مورد سوء قصد منافقین کوردل قرار گرفت و براثر اصابت ترکش نارنجک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۰۷

30 Dec 2019