۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۹۲۰۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

نگاه توحیدی، لازمه حرکت فرهنگی و علمی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: در طی این چهل سال ، اگر انقلاب اسلامی توانسته دشمنان را براند ، دشمن را مأیوس و ضعیفتر کند ، در سایه نگاه توحیدی بوده است .این نگاه، لازمه حرکت فرهنگی ، علم و دانش و حرکت معلم ما است.
نگاه توحیدی،  لازمه حرکت فرهنگی و علمی  است
به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت  هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان شهرکرد و به صورت نمادین در دبیرستان آریو مصلی نژاد شهرکرد نواخته شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد  در این مراسم  ضمن گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت:  این ایام اختصاص پیدا کرده است به علم ، دانش، فرهنگ و بینش ، معلم ، معلم واژه ای  زیبا و  پر محتوا، اگر عمق آن را درک کنیم . معلمی که آغاز آن از حضرت باری تعالی است . یعنی رسالت ، تکلیف ، حرکت سراسر زیبا که از خالق هستی شروع، با انبیاء ادامه و به وسیله برجستگان عالم مسئله معلمی تداوم پیدا می کند.

 وی افزود: قدردانی و سپاس واقعی از مقام معلم این است که هر آنجه داریم ، از خدا بدانیم ، معلم را  نعمت خدا بدانیم

 امام جمعه شهرکرد در پایان بیان داشت:  در طی این  چهل سال ،  اگر انقلاب اسلامی توانسته دشمنان را براند ، دشمن را مأیوس و  ضعیفتر کند در سایه نگاه توحیدی بوده است .این نگاه، لازمه حرکت فرهنگی ، علم و دانش و حرکت معلم ما است.














انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۴:۲۹

17 Jan 2020