۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۳۷۲۲۱
در نخستين ساعات بارش پاييزي

3 ميلي متر باران در شهرستان اردل باريد

رئیس اداره هواشناسي شهرستان اردل گفت: با ورود موج جديد بارش ها به استان چهارمحال و بختياري، شهرستان اردل از صبح امروز تاکنون شاهد بارش 3 ميلي متر باران بوده است.
3 ميلي متر باران در شهرستان اردل باريد
به گزارش جهانبین نیوز، جعفر بابا احمدي رئیس اداره هواشناسي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: بارش نخستين باران پاييزي سال زراعي جاري، کشاورزان، عشاير و مردم شهرستان اردل را خوشحال کرد.

بابااحمدي افزود: با ورود موج جديد بارش‌ها به چهارمحال و بختياري، شهرستان اردل از صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه تاکنون شاهد بارش سه ميلي متر باران بوده است.

وي با اشاره به اينکه اوج بارش ها از از اوايل صبح چهارشنبه يکم آذرماه تا ظهر پنجشنبه است، گفت: سامانه بارشي روز جمعه از شهرستان خارج مي شود و شاهد هوايي پايدار در سطح شهرستان خواهيم بود.

رئیس اداره هواشناسي شهرستان اردل بيان کرد: هم‌اکنون دماي هواي شهرستان ۶ درجه بالاي صفر است که در روزهاي آينده شاهد کاهش بيشتر دما در اين شهرستان خواهيم بود.

بابااحمدي گفت: باتوجه به بارندگي هاي موثري که تا پنجشنبه سطح شهرستان را در برمي گيرد احتمال ايجاد اختلال در تردد وسايل نقليه برون و درون شهري به علت آبگرفتگي معابر و مسيرها وجود دارد انتظار است رانندگان با توجه به مه آلود بودن راه هاي کوهستاني و گردنه ها بايد با احتياط مسير را طي کنند ضمن اينکه دامداران و کشاورزان نيز از حضور در ارتفاعات يا اسکان در حاشيه و بستر رودخانه ها خودداري کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۲۷

30 Dec 2019