۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۳۴۸۹۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

امنيت کشور ارمغان روحيه جهادي است/سازش ها نقشه ايران را کوچک کرد

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که هزينه سازش ها در طول تاريخ بسيار زياد بوده است، گفت: اگر دقت کنيد در اثر سازش ها نقشه نهنگ گونه ايران تبديل به گربه شد.
امنيت کشور ارمغان روحيه جهادي است/سازش ها نقشه ايران را کوچک کرد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: نیروهای انقلابی معتقد به تقویت روحیه مقاومت و جهادی هستند که امنیت را برای کشور به ارمغان می آورند.

وی با بیان این که امروز عده ای کمر همت بسته اند تا روحیه جهادی و مقاومت به فراموشی سپرده شود، گفت: این افراد دنبال آن هستند که بین جوانان و این روحیات فاصله ایجاد کنند.

حجت الاسلام سعادت فر اضافه کرد: امام خمینی (ره) می فرماید"ما مظلومین همیشه تاریخ محرومان و پابرهنگانیم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم".

وی ادامه داد: متاسفانه امروز عده ای که خود را دوستدار امام راحل میدانند زمانی که به تفکرات ایشان می رسند می خواهند امام را در موزه قرار دهند.

خطیب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد: خط فکری امام و نیروهای انقلابی در سایه روحیه مقاومت می توان امنیت را به ارمغان آورد اما تفکر غرب گرا راه حل ایجاد امنیت و استقلال را سازش کاری می داند به همین خاطر می گویند روحیه مقاومت هزینه دارد.

سعادت فر در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ثمره مقاومت عزت و ثمره سازش ذلت دنیا و آخرت است.

سازش ها نقشه ایران را کوچک کرد

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به این که عربستان بیش از نیمی از خزانه بیت المال و مسلمین را در اختیار استکبار جهانی قرار می دهد، گفت: هزینه سازش ها در طول تاریخ بسیار زیاد بوده است؛ اگر دقت کنید در اثر سازش ها نقشه نهنگ گونه ایران تبدیل به گربه شد.

وی گفت: امروز برخی به دنبال آن هستند که سایه شوم جنگ را از سرکشور بردارند اما به قیمت امضا کردن سند ۲۰۳۰ که ارزش هایی را از این کشور بفروشند؛ ارزش هایی که دشمنان ما نمی توانستند از بین ببرند.

سند ۲۰۳۰ منافی ارزش های اسلام و انقلاب است

خطیب نماز جمعه بروجن سند ۲۰۳۰ را منافی ارزش های اسلامی و انقلاب دانست و گفت: مسئولین مملکت بدانند این ملت با امام و شهدای خود عهد بسته اند اگر از گرسنگی بمیرند پای ارزش های خود خواهند ایستاد و اجازه نخواهد داد بر سر ارزشهای دینی معامله ای شود.

وی ضمن اشاره به انتقاد برخی ها که معتقد به مذاکره هستند در بحث موشک و مدافعان حرم، گفت: آنها امروز دیدند که در تهران دشمنان ما مترصد انجام هر حرکت تروریستی هستند.

سعادت فر با بیان این که در مقابل استکبار نمی شود مذاکره کرد، گفت: امنیت با مجاهدت های زیادی به دست می آید.

وی با اشاره به ۱۷ هزار ترور منافقین در دهه شصت، افزود: بعد از ترقه بازی آمریکا در تهران نمایندگان مجلس شعار مرگ بر آمریکا می دهند اما عده ای از همان افراد منتقد این شعار می شوند که آمریکا تقصیری ندارد در حالی که داعش دست پرورده آمریکا است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: ملت ایران با کمال افتخار از آمریکای جنایت کار برائت می جوید و شعار مرگ بر آمریکا را بر زبان جاری می کند.

وی با مطرح کردن این سوال که چرا برخی ها دنبال خوش خدمتی به ضد انقلاب هستند، گفت: بسیار اشتباه است به اسم عقلانیت روحیه انقلابی گری را ذبح کنیم و روحیه سازش کاری را به اسم اعتدال تقدیم مردم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۹:۰۹

11 Jan 2020