۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۱۶۶۱
رئیس اتحادیه مرغداران میهن:

توزیع استانی تخم‌مرغ سبدکالا آغاز شد/بارگیری ۳۹۰۰تن در مرحله نخست

رئیس اتحادیه مرغداران میهن از توزیع تخم مرغ سبد کالا به مباشرین طی امروز خبر داد و گفت: هنوز قیمت تخم‌مرغ نهایی نشده است ولی با تعیین علی‌الحساب سهم مباشرین، مرحله نخست توزیع با حجم ۳ هزار و ۹۰۰ تن امروز شروع شد.
توزیع استانی تخم‌مرغ سبدکالا آغاز شد/بارگیری ۳۹۰۰تن در مرحله نخست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، هدایت اصغری در گفت‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در مورد تعیین قیمت تخم مرغ سبد کالا دولت اظهار داشت: صبح دیروز با آقای حاج علی مجری طرح سبد کالای دولت جلسه ای در مورد قیمت تخم‌مرغ، سهم عوامل توزیع و شروع توزیع استانی صحبت‌هایی شد که طی این جلسه هنوز قیمت نهایی مشخص نشد و تنها در مورد سهم مباشرین توزیع به صورت علی‌الحساب هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: آمار علی‌الحسابی از سوی مجری طرح اعلام شد و از امروز محموله‌ها تحویل مباشرین توزیع از جمله تعاونی فرهنگیان، اتکا، اسکاد و امکان و سایرین خواهد شد، تا کالا در انبار‌ها وجود داشته باشد و برای توزیع در زمانی که اعلام خواهد شد، آماده باشد.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن درباره حجم تخم مرغ مورد نیاز برای سبد کالا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در مرحله نخست ۳ هزار و ۹۰۰ تن تخم مرغ بین استانها توزیع شود البته این رقم تنها بخشی از سهمیه سبد کالا است که مابقی نیاز که هنوز مشخص نیست، در مراحل بعدی توزیع می‌شود.

به گزارش تسنیم، محموله‌ مرغ، تخم مرغ و پنیر از سوی شرکت پشتیبانی امور دام، اتخادیه مرغ میهن و انجمن صنایع لنبی تهیه و آماده توزیع بین مباشرین است. بر این اساس به گفته مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، توزیع استانی مرغ شروع شده است.

انتهای پیام
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۵:۰۰

4 Jan 2020