۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۲۹۰۱
امام جمعه موقت فارسان:

همه ما در قبال انقلاب اسلامي مسئوليت داريم

امام جمعه موقت فارسان گفت: دهه فجر زمان بازگويي نعمت ها و آثار انقلاب اسلامي است و عيد بزرگ ملت هاي تحت ستم است که ما همه در قبال انقلاب اسلامي مسئوليت داريم.
همه ما در قبال انقلاب اسلامي مسئوليت داريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام و المسلمين مرتضي عزيزي در خطبه اول اين هفته شهر فارسان گفت: اگر شما تقوا و ايمان داشته باشيد برکت از زمين و آسمان بر شما نازل خواهد شد نداشتن تقوا و ايمان يکي از عامل هاي فقدان الهي و برکت آسماني و زميني است.
 

شهادت آتشنشانان حادثه پلاسکو هميشه در ياد و خاطر خواهد ماند

وي در خطبه دوم ضمن تسليت شهادت آتشنشانان حادثه پلاسکو افزود: حادثه ريزش ساختمان پلاسکو به‌عنوان حادثه‌اي سرد و تلخ ياد شده که همه دل ها و قلب ها را متاثر و جريحه دار کرده و هميشه در ياد و خاطر اذهان باقي خواهد ماند.



وي تصريح کرد: دهه فجر زمان بازگويي نعمت ها و آثار انقلاب اسلامي است و عيد بزرگ ملت هاي تحت ستم است که ما همه در قبال انقلاب اسلامي مسئوليت داريم و  بايد برنامه هاي اين دهه را باشکوه برگزار کنيم و مردم هم در اين برنامه ها شرکت کنند.




حضرت زينب (س)پرستار نهضت عاشورا بود

امام جمعه موقت فارسان  در ادامه با بيان اينکه حضرت زينب (س) در طول زندگي با برکت خود پرستار اعضاي خانواده و مهمتر از آن، پرستار نهضت عاشورا بود خطاب به پرستاران گفت: عمل شما ارزنده و از عبادات بزرگ محسوب مي شود که امروز اين امر سرلوحه اصلي پرستاران خواهد بود.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۴۳

10 Jan 2020