۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۹۵۹۱
معاون آموزش سازمان بسيج اساتيد كشور:

وحدت حوزه و دانشگاه فقط به ساخت مساجد در دانشگاه خلاصه نمي شود/ تا علم ديني نشود، صحبت کردن از جامعه ديني امکان پذير نيست

حجت الاسلام نصيري فرد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه فقط به ساخت مساجد در دانشگاه خلاصه نمي شود.
وحدت حوزه و دانشگاه فقط به ساخت مساجد در دانشگاه خلاصه نمي شود/ تا علم ديني نشود، صحبت کردن از جامعه ديني امکان پذير نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حجت الاسلام والمسلمين عباس نصيري فرد در همايش وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور اساتيد و طلاب بسيجي در دانشگاه شهرکرد برگزار شد ضمن اشاره به اهميت قرار گرفتن علم و دين در کنار هم گفت: يکي از اساسي ترين دغدغه هاي فکري بشر انتخاب روش و شيوه زندگي است و دليل اين امر وجود بسترهاي ارتباطي گسترده مي باشد در جوامع امروزي وجود دارد.

وي افزود: بايد به سمت علم ديني در دانشگاه‌ها برويم و بدانيم تا علم ديني نشود، صحبت کردن از جامعه ديني امکان پذير نيست و بايد علم ما، استاد ما و دانشجوي ما همراه با فراگيري علم، دين هم در وجود او نهادينه شود.

معاون آموزش سازمان بسيج اساتيد كشور تصريح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه فقط به ساخت مساجد در دانشگاه خلاصه نمي شود و بايد حوزه مباني وفکري و عقيدتي را در اختيار دانشگاه ها قرار بدهند و دانشگاه هم ساختار ان را راه اندازي کنند که نقش اساتيد در اين باره بسيار مهم و حياتي مي باشد.

وي خاطرنشان کرد: وسـايـل ارتـبـاط جمعى در تمامى جوامع نقش حساس و مهمّى را در زمـيـنه هاى مختلف از جمله سياسى، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگى ايفا مى کنند که کشور ما هم از اين امر مهم مستثني نيست و بسياري از امور روزمره مردم به رسانه ها گره خورده است.

نصيري فرد بيان داشت: فضاي مجازي با همه مشکلاتش مي‌تواند بهترين فرصت براي پيشرفت بشريت باشد اما متاسفانه به خاطر سياست گذاري هاي صاحبان بزرگ رسانه اي اين فضا براي انسان‌ها ايجاد اضطراب و تغيير مخرب کرده و گاها ما در انتخاب سبک زندگيمان از رسانه ها تبعيت مي کنيم.

وي اضافه کرد: امروز رسانه به گونه اي است که حتي در اتاق بچه ها هم وارد و تاثير گزار شده به طوري که در خصوصي ترين قسمت زندگي تاثيرگذاري خود را دارد که ايجاد چنين فضايي باعث بروز اضطراب و اختلالاتي بين مردم شده است.

معاون آموزش سازمان بسيج اساتيد كشور گفت: غرب با در دست داشتن دو قدرت بزرگ يعني پول و تجهيزات نظامي توانسته عده‌اي را با پول و عده‌اي را با زور مغلوب و مجذوب خود و با استفاده از همان ابزار توانسته بر جوامع مختلف تاثير گذار باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۱۱

29 Jan 2020