۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۳۱
معاون فرماندار کوهرنگ:

مسافران نوروزي سفيران ما برای معرفي شهرستان به ساير نقاط کشور هستند

معاون فرماندار کوهرنگ گفت: بايد شرايط لازم را براي مسافران و گردشگراني که اين شهرستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب مي کنند فراهم کنيم چراکه ما معتقديم با ايجاد رضايتمندي؛ مسافران به عنوان سفيران ما جهت معرفي شهرستان به ساير نقاط کشور خواهند بود.
مسافران نوروزي سفيران ما برای معرفي شهرستان به ساير نقاط کشور هستند
به گزارش جهانبین نیوز، علي بدري بابادي، معاون فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر، ويژه نوروز 96 به‌منظور معرفي قابليت‌هاي شهرستان کوهرنگ در حوزه هاي طبيعي و گردشگري به مسافران و گردشگران نوروزي برگزار شد.

معاون فرماندار کوهرنگ به قابليت جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري شهرستان کوهرنگ در حوزه‌هاي گردشگري اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به اينکه اعضاي ستاد در ساليان گذشته اقدامات خوبي در خدمات‌دهي به مسافران و گردشگران داشتند خواستار تداوم و ارتقاي اين خدمات در نوروز پيش رو هستيم.

وي افزود: از کليه دستگاه‌ها انتظار داريم مطابق با دستورالعمل ستاد اجرايي خدمات سفر، به ارائه خدمات بپردازند و از هم‌اکنون اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي لازم را در اين خصوص داشته باشند و چنانچه کمبود و نواقصي در حوزه مربوطه دارند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

بدري بابادي تصريح کرد: اميدواريم بتوانيم با هماهنگي و همکاري دستگاه‌هاي مربوطه به پيشواز نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزي برويم.

معاون فرماندار کوهرنگ بيان داشت: با توجه به دستورالعمل ابلاغي درخصوص ساماندهي و ارتقاء خدمات سفر ويژه نوروز 96 نمودار تشکيلاتي ستاد اجرايي خدمات سفر در شهرستان کوهرنگ در قالب 10 کميته تنظيم و مورد تاييد قرار گرفت.

بدري بابادي بيان کرد: از مسئولين کميته‌ها خواستار پيگيري مصوبات، برگزاري جلسات فرعي کميته‌هاي مربوطه هستيم تا با هماهنگي و انسجام بهتر به استقبال نوروز برويم و بايد شرايط لازم را براي مسافران و گردشگراني که اين شهرستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب مي کنند فراهم کنيم چراکه ما معتقديم با ايجاد رضايتمندي؛ مسافران به عنوان سفيران ما جهت معرفي شهرستان به ساير نقاط  کشور خواهند بود.

علي بدري بابادي افزود: مراسم استقبال از مهمانان نوروزي کوهرنگ از 25 اسفند و با موسيقي محلي برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۴:۴۸

1 Jan 2020