۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۳۰۵۶۱
به همت بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری

100 واحد صنعتی نیمه‌فعال در چهارمحال و بختیاری پایش و عارضه‌یابی می‌شود

مسئول بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: دو گروه جهادگر بسیجی متخصص در امور صنعتی برنامه پایش و عارضه‌یابی ۱۰۰ واحد صنعتی نیمه‌فعال این استان را در مدت یک ماه انجام دادند.
100 واحد صنعتی نیمه‌فعال در چهارمحال و بختیاری پایش و عارضه‌یابی می‌شود
به گزارش  پژمان مختاری مسئول بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دو گروه جهادگر بسیجی متخصص در امور صنعتی برنامه پایش و عارضه‌یابی ۱۰۰ واحد صنعتی نیمه‌فعال این استان  را در مدت یک ماه انجام دادند.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به بهبود وضعیت تولید ملی است افزود: طی ااین طرح متخصصان با مراجعه به واحدهای صنعتی اطلاعاتی در زمینه تولید، فروش و سرمایه‌گذاری جمع‌آوری می‌کنند.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اطلاعت در سامانه‌ای که برای اولین بار در کشور طراحی شده به آدرس www.setaksana.ir ثبت و اقدام به عارضه‌یابی مقدماتی خواهد شد.

مختاری با تاکید بر این نکته که  اطلاعات این واحدها در کارگروه‌های تخصصی بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری مورد ارزیابی قرار گرفته و مشاوره رایگان در اختیار مدیران واحدها قرار داده می‌شود افزود: طی این مشاوره‌ها راه‌حل‌هایی برای بازگشت واحد نیمه‌فعال به روند عادی تولید ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلات برخی از این واحدها  به مباحث کشوری مربوط است یادآور شد: این مشکلات برای اعلام نظر توسط کارگروه‌های مرکزی به تهران ارسال می‌شوند تا از این طریق مشکلات واحدها حل و فصل شود.

مختاری طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی نیمه‌فعال در چهارمحال و بختیاری را راهی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به بخش تولید عنوان و خاطرنشان کرد: مشاوره‌های ارائه شده به واحدهای نیمه‌فعال به صورت کاملا رایگان است و هزینه‌ای از این بابت از افراد دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۷:۰۷

8 Feb 2020