۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۲۹۷۶۱
همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س)؛

حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در چهارمحال وبختياري

همزمان با آغاز دهه كرامت و سالروز ميلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خدام حرم مطهر اين بانوي برگزيده اسلام وارد استان چهارمحال و بختياري شدند و در بدو ورود با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار کردند.
حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در چهارمحال وبختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمين نکونام در ديدار با خادمان حضرت معصومه (س) نامگذاري از ميلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) به نام دهه کرامت را ابتکاري بسيارخوب و تحسين برانگيز دانست.

 

امام جمعه شهرکرد گفت: با توجه به اشتياق و محبت فراوان مردم به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به ويژه حضرت علي بن موسي الرضا(ع) و خواهر بزرگوار ايشان حضرت معصومه(س)، اين دهه، سال به سال جايگاه بيشتري در جامعه پيدا کرده و اقبال مردم به اين ايام بيشتر شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمين نکونام حضور خادمان حضرت حضرت معصومه (س) و علي بن موسي الرضا (ع) در استان‌ها را نيز اقدامي بسيار خوب و ارزشمند خواند و گفت: حضور خادمان در نقاط مختلف استان‌ها و اجراي برنامه مديحه سرايي و مولودي خواني يک رونق و عظمت خاصي به جشن‌هاي اين ايام مي‌بخشد که اين‌ها همه از نعمت‌ها و برکات الهي است.

 

نماينده ولي فقيه در استان افزود: مردم به همان ميزان که عاشق و شيفته حضور در حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) هستند، زماني هم که مطلع مي‌شوند که خادمان اين دو آستان ملکوتي به استان‌ها آمده‌اند، با اشتياق فراوان به استقبال خادمان مي‌آيند و حرمت و ارزش ويژه براي اين عزيزان قائل هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمين نکونام حب به اهل بيت (ع) و ابراز علاقه به آستان مقدس ائمه معصومين(ع) را از شعائر بزرگ الهي دانست و گفت: اين ابتکارات و خلاقيت‌ها به اين شعائر رونق مي بخشد و روز به روز ارتباط و محبت مردم نسبت به خاندان اهل بيت عصمت(ع) را مستحکم‌تر مي کند و جامعه از برکات وجود اين انوار تابناک الهي بهره‌مند مي‌شود.

 

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان حضور خادمان در استان‌ها را آغازي بر رونق و گسترش هر چه بيشتر برکات خاندان اهل بيت عصمت و طهارت به جامعه دانست و تصريح کرد: بايد از برکات و ظرفيت‌هاي عظيم  معنوي و مادي که در دستگاه ملکوتي حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه وجود دارد در جهت رفع مشکلات فرهنگي و محروميت‌زدايي در سرتاسر کشور بهره برد.

 

حمل پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) توسط خادمان حرم و تبرك پرچم بارگاه حضرت معصومه (س)، توزيع بسته‌هاي تبركي، اجراي مديحه‌سرايي و زيارت‌نامه خواني از برنامه‌هاي خادمان در استان است.

همزمان با دهه کرامت و حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در استان سلسله جشن‌هاي مردمي اين حوزه با عنوان 'زير سايه خورشيد' برگزار مي‌شود.

 

حضور در ندامتگاه ها  و بيمارستان هاي استان و ديدار با  بيماران بخش‌هاي عفوني، داخلي، آنکولوژي، اطفال، جراحي، سي سي يو و آي سي يو  با تبرک جستن از پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س)، ، ديدار با خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم، حضور در جشن‌هاي مردمي دهه کرامت، شرکت در برنامه زنده تلويزيوني و حضور در نماز جماعت مساجد از جمله برنامه هاي سفر خادمان حرم حضرت معصومه (س) به استان چهارمحال و بختياري است.

 

 انتهاي پيام/1022ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۸:۴۵

15 Jan 2020