۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۳۳۴۴۱
طی حمکی از سوی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری

رئيس اداره ثبت احوال بخش بلداجي منصوب شد

طي حکمي از سوي مديرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختياري عسگر شريفي به عنوان رئيس اداره ثبت احوال بخش بلداجي منصوب شد.
رئيس اداره ثبت احوال بخش بلداجي منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، طي حکمي از سوي مديرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختياري عسگر شريفي به عنوان رئيس اداره ثبت احوال بخش بلداجي از توابع شهرستان بروجن منصوب و از خدمات قباد محرابي قدرداني شد.

محمدعلي رفيع پور مديرکل ثبت احوال در آئين معارفه رئيس جديد اداره ثبت احوال بخش بلداجي، گفت: واگذاري خدمات ثبت احوال به بخش خصوصي يکي از اقدامات مهم و تاثيرگذار بر روند خدمت رساني و تکريم ارباب رجوع است.

وي افزود: لازم است ادارات ثبت احوال شهرستان و بخش هاي استان با نظارت دقيق و مستمر بر فعاليت دفاتر پيشخوان ارائه خدمات ثبت احوال در جهت بهبود کيفيت ارائه خدمات ثبت احوال به مردم شريف استان تلاش کنند تا مزاياي واگذاري خدمات به بخش خصوصي که مهمترين آن تکريم ارباب رجوع است بيش از پيش براي مردم شريف استان ملموس گردد.

گفتني است چندي پيش طي حکمي از سوي مديرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختياري قباد محرابي به سمت رئيس اداره ثبت احوال بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن منصوب و از خدمات محمد حيدري قدرداني شد.

محمد علي رفيع پور مديرکل ثبت احوال استان در آئين معارفه رئيس اداره ثبت احوال بخش گندمان گفت: از آنجائي که در ماه هاي آتي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا را در پيش داريم و ثبت احوال به عنوان عضو اصلي هيئت هاي اجرائي ايفاي نقش مي کند لذا لازم است که مسئولان ادارات ثبت احوال به منظور برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور همت نموده و بيش از پيش در انجام وظايف خود کوشش نمايند.

وي با قدرداني از خدمات سي ساله رئيس سابق اين اداره ابراز اميدواري کرد که رئيس جديد اداره نيز بتواند ضمن پيشبرد اهداف و برنامه هاي سازمان ثبت احوال کشور در جهت برگزاري انتخاباتي سالم همراه با شور و نشاط در سال آينده کوشش نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۲۱

28 Dec 2019