۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۳۷۴۰۱
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

حفظ وحدت، رمز پيروزي مسلمانان/جامعه بدون جهاد عزت ندارد

خطيب موقت نماز جمعه بروجن رمز پيروزي و عزت مسلمانان مقابل دشمن راحفظ وحدت و اتحاد دانست و گفت: جهاد دري از درهاي بهشت است و جامعه اي که جهاد نداشته باشد عزت ندارد.
حفظ وحدت، رمز پيروزي مسلمانان/جامعه بدون جهاد عزت ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و تبريک آغاز هفته وحدت و ميلاد پيامبر اکرم (ص)، گفت: وحدت مسلمانان رمز موفقيت عالم اسلام است و دشمنان را از رسيدن به اهدافشان باز مي دارد.

حفظ وحدت، رمز پيروزي مسلمانان

وي با بيان اين که هفته وحدت فرصت خوبي است تا مسلمانان جهان پيوند برادري و اتحاد خود را محکم کنند، گفت: تنها رمز پيروزي و عزت مسلمانان مقابل دشمن حفظ وحدت و اتحاد است.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به شهادت شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان در دفاع از حريم اهل بيت(ع)، گفت: کسي که جهاد نکند و آماده نباشد ايمان کامل ندارد.

جامعه بدون جهاد عزت ندارد

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اين که جهاد دري از درهاي بهشت است و با بيان اين که جامعه اي که جهاد نداشته باشد عزت ندارد، گفت: اگر کسي جهاد را از وجود خودش دور کند قلبش مي ميرد.

حسيني با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم (ص) و اظهارات برخي ها که چرا در کشورهاي ديگر مي جنگيم، افزود: هيچ قومي ننشست که جنگ در خانه اش قرار بگيرد مگر اين که تحقير شد.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اين که باران رحمت جز با دادن زکات و امور ماليه بر ما نازل نخواهد شد، اضافه کرد: ايمانتان را با صدقه روشن نگه داريد و مال هاي خود را با دادن زکات حفظ کنيد.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن در بخش ديگري از خطبه ها به ۱۶ آذر روز دانشجو هم اشاره کرد و گفت: دانشجويان اجازه ندادند چراغ و نور انقلاب خاموش شود.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به فرمايش امام راحل که سربازان من در ميان خاک ها بازي مي کنند، گفت: اگر انقلاب عالمان، دانشجويان و گذشت جوانان نبود انقلاب ما به اينجا نمي رسيد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۹:۱۶

10 Jan 2020