۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۰۴۷۱
راوي و يادگار دفاع مقدس:

رزمندگان با روحيه ايثارگري پا به جبهه گذاشتند

راوي دفاع مقدس شهرستان سامان گفت: دردوران دفاع مقدس هيچ کس براي دريافت حقوق وارد عرصه نمي‌شد، بلکه با روحيه ايثارگري در جبهه‌ها حضور پيدا مي‌کردند.
رزمندگان با روحيه ايثارگري پا به جبهه گذاشتند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ذبيح‌الله لطفي‌زاده راوي دفاع مقدس شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما به روحيه نجومي رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحميلي، اشاره کرد: عموم مردم در آن زمان پشتيبان امام خميني (ره) بودند، که اعتقاد محکم به خدا موجب بالا رفتن روحيه ايثاري اين افراد شد و اين روحيه موجب پيروزي ما در مقابل دشمنان گرديد.

لطفي‌زاده گفت: در آن دوران هيچ کس براي دريافت حقوق وارد عرصه نمي‌شد؛ بلکه با روحيه ايثارگري در جبهه‌ها حضور پيدا مي‌کردند.

وي بابيان اينکه اشرافي‌گرايي به دليل جو ايثار و شهادت در بين رزمندگان و مردم وجود نداشت، در آن زمان کمتر کسي به دنبال زراندوزي بود و همه براي دفاع از ميهن و ناموس و ارزش‌هاي ناب اسلامي، از جان و مال خود مي‌گذاشتند.

وي افزود: باتوجه به اينکه تا حدي رفاه مردم در اين زمان بهتر شده؛ اما اشرافي‌گرايي و زراندوزي نيز در بين برخي مسئولين و مردم افزايش پيدا کرده، که نيازمند آن است مسئولين مربوطه با اين موارد برخورد لازم را انجام دهند.

وي در پايان گفت: به توصيه‌هاي مکرر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص فيش‌هاي حقوق نجومي و ناعادلانه اخير، تاکنون مسئولين به اين توصيه‌ها توجهي نداشته‌اند که اين بي‌توجهي موجب بي‌اعتمادي و دلسردي مردم از مسئولين و دولت مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۰:۳۷

17 Jan 2020