۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۹۴۹۱

بلداجي آرام است/جوسازي ها در شبکه هاي اجتماعي ناکام ماند+تصاوير

در پي برخي تحريکات مردم بلداجي عليه پروژه انتقال آب، جوسازي ها در شبکه هاي اجتماعي براي بزرگ نشان دادن اين واقعه ناکام و بلداجي در حال حاضر در ارامش به سرمي برد.
بلداجي آرام است/جوسازي ها در شبکه هاي اجتماعي ناکام ماند+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، در پي تحريک مردم منطقه بلداجي در شهرستان بروجن عليه پروژه انتقال آب چغاخور به سفيد دشت، جمعي از مردم اين منطقه به دنبال ايجاد بي نظمي عمومي در شهر برآمدند که با دخالت نيروهاي نظامي و انتظامي به پايان رسيد.

نيروهاي نظامي و انتظامي با استقرار در شهر بلداجي و بازداشت تحريک کنندگان از ادامه يافتن اغتشاشات جلوگيري کرده و آرامش را به شهر بازگرداندند.

به گفته منابع محلي پس از بازداشت عاملين اغتشاش و آشوب در بلداجي، آرامش در شهر برقرار شد و مردم به زندگي عادي خود بازگشتند.

بر اساس خبرهاي رسيده صبح امروز عده اي از اغتشاش گران که در پي تحريک مردم براي اعتراض و مخالفت با منافع عمومي بودند پس از ايجاد ناآرامي هايي در گوشه هايي از شهر توسط نيروهاي امنيتي دستگير شدند.

برخي افراد نيز با انتشار خبرهاي کذب در شبکه هاي اجتماعي و دست به دست کردن اين خبر، سعي در بزرگ جلوه دادن و دامن زدن به اين اتفاق را داشتند.

دامنه خبرهاي کذب از اين اتفاق رسانه هاي بيگانه را نيز بي بهره نگذاشت و خواراک آنها را از آب گل آلود چغاخور فراهم ساخت.

خديجه ربيعي نماينده مردم بروجن نيز در همين خصوص، گفت: درگيري صورت گرفته در بلداجي امري موقتي بوده و در حال حاضر نيز به پايان رسيده است.

نماينده مردم بروجن افزود: در حال حاضر مردم در شهر به زندگي عادي خود ادامه مي‌دهند و مسئله خاصي وجود ندارد.

به گفته منابع محلي هم اکنون شهر بلداجي در آرامش کامل به سر مي برد.








انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۶:۱۸

1 Jan 2020