۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۷۴۱۱
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع):

مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: به یاری خدا امسال در هفتم اسفندماه همچون سال‌های پیش مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای رقم می‌زنند که زبا‌نزد همه دنیا خواهد شد.
مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) اظهار کرد: به یاری خدا امسال در هفتم اسفندماه همچون سال‌های پیش مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای رقم می‌زنند که زبا‌نزد همه دنیا خواهد شد.

اکبری تصریح کرد: همه مردم خواستار اجرای قانون در انتخابات هستند و بحمدالله کشور ایران از امنیت زیادی برخوردار است که همه باید شاکر و سپاس‌گذار آن باشند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به اهداف سپاه در برگزاری انتخابات ادامه داد: اجرایی کردن مصوبه‌های شورای تامین چهارمحال و بختیاری، تشویق مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات، اجرای مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی، همکاری با نهادهای مربوط برای برقراری امنیت در انتخابات اتعدادی از این اهداف است که سپاه به دنبال آن‌ها است.

وی تاکید کرد: سپاه برای حل مشکلات احتمالی در سطح استان اعلام آمادگی می‌کند و آمادگی لازم برای کنترل بحران‌های احتمالی را دارد.

اکبری با بیان اینکه همه باید جهادی وارد عمل شوند و فی‌سبیل‌الله به میدان بیایند افزود: نباید با خطا در انجام مسئولیت‌ها مردم را نسبت به نظام بدبین سازیم و برای همین امر با همه توان وارد میدان شده و برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۳:۴۹

30 Dec 2019