۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۱۰۰۱
در هفته نيروي انتظامي/

گلزار شهداي لردگان عطرافشاني و غبارروبي شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای لردگان با حضور امام جمعه لردگان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان لردگان صورت گرفت.
گلزار شهداي لردگان عطرافشاني و غبارروبي شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در اين آيين گفت: شهادت در راه اعتلاي دين مقدس اسلام و برداشتن موانع از راه پيشرفت اسلام و انقلاب اسلامي هنر مردان با ايمان و آرزوي انسان هاي بي ادعاست.

انصاري در سخناني کوتاه به بيان رشادت هاي شهدا پرداخت و گفت: شهدا مظهر اخلاص و بصيرت بودند و اگر امنيتي داريم مديون همين خون شهدا هستيم که با پيروي از سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع) با ايثارگري و جانفشاني خود راه امام حسين (ع) را ادامه دادند و ما بايد بکوشيم تا همواره در مسير شهداء و شهداي کربلا  گام برداريم.

وي افزود: امروز، به فضل همين شهادتها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندي است و ملتها آبرو و عزت را اين‌گونه بايد پيدا کنند.
شرکت‌کنندگان بمناسبت هفته نيروي انتظامي در اين آيين با نثار شاخه‌ هاي گل و تجديد بيعت با شهداي جنگ تحميلي، ياد و خاطره حماسه‌ سازي‌ ها و ايثارگري‌ هاي شهداي والامقام را گرامي داشتند.
 
 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۵۳

30 Dec 2019