۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۴۰۷۱
امام جمعه شهر اردل:

مسئولين پيگير رفع آلودگي نفتي آب شرب و کشاورزي منطقه میانکوه باشند

امام جمعه شهر اردل گفت: چندسالي است که نشتي لوله هاي نفتي باعث آلودگي آب شرب و کشاورزي منطقه ميانکوه شده و در اين خصوص مسئولين فقط وعده دادند که انتظار مي رود مسئولين به خصوص وزارت نفت هرچه زودتر اين مشکل را برطرف کند.
مسئولين پيگير رفع آلودگي نفتي آب شرب و کشاورزي منطقه میانکوه باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: از نشانه هاي اهل تقوا ياد خداوند در تمام حالات زندگي است.

بهرامي با تسليت سالروز وفات حضرت زينب (س) گفت: حضرت زينب (س) پرستار کربلا و اسوه پرهيزگاري، صبر و استقامت است، بزرگ بانويي که با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلي بخش آلام بازماندگان قيام کربلا شد.

وزاتخانه نفت باید درخصوص آلودگي نفتي آب شرب و کشاورزي منطقه میانکوه پاسخگو باشد

حجت الاسلام مهرداد بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با تبريک سالروز تاسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به فرمان معمار کبير انقلاب از نقش موثر بنياد مسکن به عنوان يک نهاد انقلابي در حمايت از قشر محروم و مستضعف جامعه نام برد.

بهرامي از زحمات کارکنان بنياد مسکن شهرستان و استان که در راستاي خدمت رساني به مناطق محروم از هيچ تلاشي دريغ نمي کنند تقدير و تشکر کرد.

امام جمعه شهر اردل در ادامه با بيان اينکه هدف نظام اسلامي خدمت رساني به مردم و پيگير بودن مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها است افزود: به مسئولان عرض کنم مبادا مردم از شما فقط وعده ببينند،شما مسئول هستيد، آنچه از شما برمي آيد قول بدهيد و عمل کنيد.

بهرامي با بيان اينکه چندسالي است که نشتي لوله هاي نفتي باعث آلودگي آب شرب و کشاورزي منطقه ميانکوه شده و در اين خصوص مسئولين فقط وعده دادند که انتظار مي رود مسئولين به خصوص وزارت نفت هرچه زودتر اين مشکل را برطرف کند گفت: در بخش آب مشکل داريم آب شرب ميانکوه و سرخون مسئله جدي است نبايد اينقدر طول بکشد زندگي مردم، امنيت و سلامت مردم به همين آب وابسته است.

وي گفت: آيا مي شود رسیدگی به آب خوردن را به آينده موکول کرد؟ چند سال چطور مسئولين مي توانند ببينند مردمي آب آلوده مصرف مي کنند و راحت و آرام باشند؟ وزارت نفت بايد در اين خصوص پاسخگو باشد است.

امام جمعه شهر اردل از نمايندگان استان در مجلس خواست تا بدون ملاحظه و فوري پیگیر اين مسئله باشند تا مشکل از وزارتخانه حل شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۳:۰۷

29 Dec 2019