۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۲۶۰۶۱
فرماندار لردگان:

هفت عنوان برنامه در هفته مبارزه با موادمخدر در لردگان برگزار می‌شود

فرماندار لردگان برنامه‌هاي هفته مبارزه با موادمخدر در اين شهرستان را تشريح کرد.
هفت عنوان برنامه در هفته مبارزه با موادمخدر در لردگان برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛‌ ابوالقاسم کريمي صبح امروز در نشست شوراي مبارزه با موادمخدر در شهرستان لردگان اظهار کرد: در هفته مبارزه با موادمخدر در لردگان چندين برنامه آموزشي و آسيب‌شناسي اجتماعي برگزار مي‌شود که از کليه دستگاه‌ها انتظار هست همکاري لازم را با شوراي موادمخدر شهرستان داشته باشند.

وي به برنامه‌هاي شاخص هفته مبارزه با موادمخدر در لردگان اشاره کرد و افزود: برگزاري همايش آسيب‌شناسي و مبارزه با اعتياد ويژه اوليا، مربيان و دانش‌آ‌موزان، برپايي نمايشگاه عکس آثار و خاطرات مصرف موادمخدر و پياده‌روي عمومي و خانوادگي از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي مبارزه با مواد مخدر در شهرستان لردگان است.

کريمي ادامه داد: دعوت از بهبود يافته‌گان موادمخدر و استفاده از آن‌ها در مدارس، توزيع بروشور در مدارس و برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در سطح مدارس و شهرستان از جمله ديگر برنامه‌هاي در دست اجرا به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر در شهرستان لردگان است.

فرماندار لردگان به ضرورت برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي آگاهي‌بخشي به آحاد مردم، والدين و خانواده‌ها در رابطه با عواقب سوء موادمخدر تاکيد کرد و گفت: با اين کار مي‌توان زمينه نظارت و کنترل بيشتر خانواده‌ها بر رفتار فرزندانشان را بيشتر از گذشته فراهم کرد.

وي تصريح کرد: آمار افرادي که به دام اعتياد مبتلا شده‌اند در حال حاضر در سطح جامعه مطلوب نيست و متاسفانه سن اعتياد رو به کاهش است که اين زنگ خطري براي جامعه محسوب مي‌شود که در اين زمينه خانواده‌ها بايد بتوانند نقش نظارتي مناسبي داشته باشند.

کريمي تاکيد کرد: در حال حاضر آمار مصرف موادمخدر صنعتي روبه افزايش است که نياز است در اين زمينه خانواده‌ها را با عواقب مصرف مواد مخدر صنعتي بيشتر آشنا کنيم تا از دامن‌گير شدن فرزندانشان در دام اعتياد جلوگيري کنند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۹:۱۴

30 Dec 2019